Фотоальбоми не відпускають :)

Вітаю мої, дорогі читачі!
Сьогодні я знову до вас з альбомами, оскільки це було одне замовлення, то і покажу одразу два.
Два альбоми і два повтори, майже ідентичні, з деякими відмінностями. Перший був замовлений для чоловіка, тому і кольори відповідні - світло-синій, насичений синій та сірі відтінки. Той випадок, коли робиш розслаблено і не турбуєшся за те, що вийде))) Люблю такі замовлення


всередині темно-синій картон, я б навіть назвала його ультрамариновий синій)))), виконано у вигляді книги і трошки декору


А це книга для дівчини, тому і тканина відповідна легка, ненав'язлива і в квіточки))))


всередині картон кольору "крафт"


і декорчик ближче: текстильна рамочка, мої рюші))) і брадси


Виконала це замовлення в рекордні для мене терміни за півтора дні)))) Але скільки від цієї роботи задоволення! Словами не описати..Люблю я це діло :)
На цьому все, до скорої зустрічі!

П.С. на альбоми діє знижка до 16 жовтня, подробиці тут

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Суфлейний чорничний торт