Фотоальбом і шоколадно-цитрусовий торт

Мій блог поступово з рукодільного перетворюються в рукодільно-кулінарний)))
І мені це подобається, сподіваюся вас також це не лякає)))
Сьогодні я до вас з альбомчиком-повторчиком)))
Це повторення мого цукеркового альбому. Але тут вже більше моїх прикрас, зроблених вручну..половину квіточок робила за допомогою ножів та машинки біг шот, так цікаво, ніж один, а квітів можна зробити декілька видів! Маленька пташечка також моя, робила з пластику і форми, кому цікаво ось тут є МК


..каптал плетений власноруч, якщо чесно, мені подобаються ось такі контрасти, як то бордова тканина і каптал зеленого кольору


..та прикраси ближче


..а це торт)) шоколадно-апельсиновий: шоколадний бісквіт, апельсиновий мармелад, апельсинове суфле, зверху просто шоколадна помадка і квіти з крему


і вигляд зверху)))


Коментарі

  1. Неймовірно гарний альбом!!! А тортик, то взагалі без коментарів! Аня, у тебе чудо-блог))) є "і хліб, і видовища"

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Марино!))) а що ще людям треба)))

      Видалити
    2. Ще б трохи миру))) А як робити серединку такого альбому, не поділишся секретом?

      Видалити
    3. Та секрету немає..ти колись робила блокноти з перепльотом? Це те ж саме...просто я проходила платний курс, тому всього зказати не можу (авторські права і моя відповідальність)..але пошукай копський перепльот чи книжний перепльот..зараз цих МК дуже багато..по суті це те ж саме

      Видалити
    4. Дякую за інформацію! Я теж ходила на МК, але там мене навчили робити альбом на кільцях вийшов ось такий альбомчик http://smallhappinessoflamar.blogspot.com/2015/11/blog-post.html
      Хочеться спробувати і такий альбом зробити або блокнот)

      Видалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Суфлейний чорничний торт