Сімейний фотоальбом в теплих кольорах

Мої вітання, всім, хто мене читає, почитує чи просто заходить інколи в гості :)
Сьогодні хочу поділитися з вами з альбомом, точніше кількома, тканина для якого є моєю найулюбленішою протягом останнього року.
Створила цей альбом восени і він вже знайшов багатьох своїх прихильників, а ще отримав кілька варіацій собі подібних.
Мова сьогодні про ось цей альбом.


..напевно то осінь на мене так вплинула, захотілось чогось теплого і домашнього..прикрас мінімум - ось така рамочка, яку я покриваю пудрою для ембоссінгу, стрічка кольору кави з молоком і кілька дотсів


..сторінки кольору темного шоколаду, хотіла ще залізних кутиків, але їх не було у мене, і скористалася ось такими вирубками, також їх покривши пудрою


..кріплення - на пружині, це, доречі, мій перший альбом на такому прихованому кріпленні


..переваги такого способу: зовні здається, що це звичайний альбом, книжним перепльотом, але такий спосіб значно здешевлює вартість альбому, чому раді мої замовники :)


..покажу ще кілька варіацій, які стали похідними від цього альбому
..ось цей, наприклад, має розміри 25х30 см і враження від нього зовсім інші, коли тримаєш його в руках :) Здається, що це сімейна реліквія, яка зберігає спогади не одного покоління.


..а це його молодший брат ))) розмірами 20х25 см :) 


..кожний альбом різний, зі своїм характером і історією, але неодмінно стане частинкою сім'ї, для якої він створювався :)



Коментарі

  1. Дуже красиві альбомчики... стримано, вишукано і стильно!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Намагаюся виховати в собі стиль чисто і просто, щоб по мінімуму і гарно :)

      Видалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Морський фотоальбом

Фольгування в домашніх умовах