Золоті альбомчики

Вітання друзі!
Хто ж знав, якщо ти не маєш роботи, то часу на блог буде ще менше ))) бо раніше могла написати публікацію на роботі, коли був вільний час, а зараз вдома завжди є чим зайнятися.
Не можу ніяк налагодити робочий ритм і графік..а скоро рік буде, як я безробітна))))
Навіть не знаю з чого почати, і що показати)))
Почну показувати свої "золоті" альбоми. Мала нагоду купити відріз гарної тканини в золоті шеврони. Шкода, що фото не передають всієї краси тканини.


Першим був ось такий золотий в поєднанні з чорним.."вживу" він виглядає просто фантастично))) хто ж як не я себе похвалить..насичений картон чорного кольору в поєднанні з золотавим створюють неймовірну атмосферу часів Гетсбі..і Арт Деко, це я була надихнулася цим стилем і ніби зациклилася, дуже хотілося його відтворити у альбомі


..пружинне кріплення наше все))) мій улюблений формат


..для розуміння як же виглядають фото на чорному картоні надрукувала кілька світлин, і ось що я скажу - темний фон просто створений для фотографій!


..а на цьому фото можна помітити, що декор зроблений з картону і вирізний за допомогою ножів


І другий альбом з цієї ж тканини, але трішки інший


рамочка покрита пудрою для ембоссінгу синього кольору..навіть створюється відчуття чогось морського..теплого пісочку і моря


..ще один мій улюблений елемент - кутики, вони ніби завершують образ альбому


..тканина виблискує і навіть мерехтить на сонечку


..кріплення - пружинне


..а ось і головне! - це перламутровий синій картон, дуже красивий


Ось такі новини у мене. А як ви організовуєте свій час? Може якісь поради? Секрети? Було б цікаво послухати, як у інших :)



Коментарі

  1. Лаконічно і стильно. Крутезні альбомчики! Я не фанат золота, але в цих альбомах воно так доречно.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ..краще пізно як ніколи)) не бачила твій комент. Я також золото не люблю, і не люблю різні лискучі штучки, але повз цієї тканини пройти не могла. Так шкода, що її було лише по відрізу(((

      Видалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Суфлейний чорничний торт