Майстер клас по фотоальбому

Нарешті цей день настав. Я вирішила зробити свій перший майстер клас по фотоальбомам. Багато часу мені знадобилося, щоб зважитися на це, але й чимало часу забрав сам майстер клас.
А тепер коротко про сам майстер клас. Майстер клас по ось такому альбому. Крім вказівок як зробити той чи інший крок у роботі,  я доповнила МК рекомендаціями у виборі матеріалів чи інструментів.


..майстер клас по фотоальбому на стрічковому кріпленні


..в МК я поділюся з вами своїм досвідом та деякими елементами, які допоможуть вам у роботі, який картон обрати, клей, як зробити красивий каптал і т.д.


..а ось власне і сам результат роботи і майстер класу


..фотоальбом для дівчинки в фіолетово-рожевому кольорі..з декору - мереживо, пластикові квіти (власного виготовлення) та сатинові стрічки...і фольгований напис ))) як тут без нього


..кілька штрихів у вигляді емальованих цяток


..квіти роблю з пластику, а потім фарбую акриловими фарбами


..ось таким вийшов мій альбом. Майстер клас у форматі PDF, містить 11 аркушів з інструкціями та фотографіями. Вартість 200 грн. Якщо бажаєте купити майстер клас залишіть коментар або ж напишіть мені на пошту  charming.owl.shop@gmail.com










Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Морський фотоальбом

Фольгування в домашніх умовах