Весільний фотоальбом / Робота з чипбордом

З моменту останньої публікації пройшов місяць ))) Але справа в тому, що крім альбомів я більш нічого не творила останні кілька місяців, тому втомлювати вас повторами не дуже хочеться. Але сьогодні буде не просто публікація, а такий собі лайфак при роботі з чипбордом :)

Можливо, я ним нікого не здивую, особливо досвідчених майстрів скрапбукінгу чи кардмекінгу, я все ж до цього світу не надто належу, але сподіваюся, він стане корисним. А прикладом буде ось такий фотоальбом, точніше книга побажань. Це перше замовлення цього року, яке я обговорювала з замовником ледь не з 1 січня))


..отже робота з чипбордом. По правді, я не надто люблю цей матеріал, оскільки з ним потрібно поводитися вкрай обережно, але все ж використовую. Отже в чому секрет? А це в фарбуванні. Майже завжди я його фарбую акриловою фарбою від Марти Стюарт, сатинова. Це моя улюблена фарба для декоративних робіт, вона має приємний блиск, не глянцовий, а ще вона досить добре поводиться на світлі, тобто не вигорає. Мабуть всі звертали увагу, що чипборд попередньо потрібно або заґрунтувати, або пофарбувати білою фарбою, щоб шар лягав рівномірно?


..я ж пропоную у акрилову фарбу додати трохи клею ПВА..навіть так, змішати 50/50 і покрити цією сумішшю рамку з усіх сторін, а найкраще працювати товстою круглою щіткою, щоб клей проник з усіх сторін. Дочекатися повного висихання і нанести такий шар ще раз. На кінець пофарбувати звичайною акриловою фарбою. Чому клей потрібно додавати у фарбу? Це зміцнить структуру самого картону ( бо ж чипборд виготовляється саме з кратону), а нанесення наступних шарів цієї ж фарби буде гарно покривати чипборд


..а тепер до самої книги, кілька слів про матеріали...книга побажань на 50 аркушів чорного кольору, які зшиті між собою, красива двостороння стрічка молочного кольору


..з кожної нової колекції Тільда я знаходжу одну-дві ідеальні тканини для своїх альбомів :) ось ця не стала вийнятком.. напис - фольгування, що це таке я розповідала ось тут


..на цьому поки що все..сподіваюся ця інформація стане для вас корисною :)

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Фольгування в домашніх умовах

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фотоальбоми в наявності