Ніжний дитячий фотоальбом

Альбомом з єдинорогом здивувати важко, але щоразу в новому кольорі він виглядає зовсім інакше :) 


..цього разу я обрала нову палітру - ніжно-фіолетову, хоча фіолетовий не мій улюблений колір, але ця ніжна оксамитова стрічка не залишила мене байдужою


..альбом традиційний - з чистими аркушами - вічна класика ;) його попередні версії у м'ятному кольорі  та в рожевому


..єдина відмінність цього альбому - я його прошила по периметру, як прошиваю всі свої альбоми..а ще надзвичайно красива сатинова стрічка - вона двостороння і вживу виглядає просто неймовірно


..ось згадала, що спочатку були ці фіолетові нитки для в'язання, в магазині купувала нове волосся для єдинорогів :)) а як звучить? нове волосся))) і побачили цю ніжність, не змогла пройти мимо


..тканина як і хутро ніжного молочного кольору, не білого! Повірте знайти таке поєднання ще той квест, коли обираєш всі матеріали по екрану монітору )))


..альбом зі зшитими аркушами, а ще цей альбом я в наявності  :)
розмір 20х20см, 20 аркушів, ціна 720 грн.


..якщо бажаєте придбати цей альбом пишіть мені на пошту charming.owl.shop@gmail.com 
Також альбом можна придбати в магазині за посиланнями внизу

Для мешканців України, у магазині  Vrabec Studio

Для іноземних покупців обрати альбом можна ось в цьому магазині: ETSY VrabecStudio

Коментарі

  1. він нереально ніжний, ці деталі, як ти їх поєднуєш- все ідеально до дрібниць!!! І мені найбільше подобається саме цей- бузковий!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ..дякую, Олю! Такий відтінок фіолетового також мій улюблений :) Насправді, деякі роботи складаються самі, а матеріали для інших проектів переходять у нові. І у мене останнім часом так часто)))

      Видалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Міні-торбинка: Майстер клас