Фотоальбом з золотим малюнком

Отже, продовжую вивчати новий інструмент. Першу спробу можна переглянути ось тут :). А це вже замовлення. Дуже зраділа цьому замовленню, оскільки для натхнення мені дали не приклади чужих альбомів ( як зазвичай буває), а просто картинки, які надихають! 
Я буду лукавити, якщо скажу, що не переглядаю чужих альбомів...Але не надихаюся ними..завжди хочеться створити щось своє..та й стиль у мене за кілька років вже є свій, тому у мене в збереженнях найрізноманітніші картинки: одяг, весільні запрошення..палітри кольорів, навіть посуд)) 
Ось чому я так зраділа, бо це так було схоже на мене, що я не могла повірити у своє щастя)))
..не буду тягнути інтригу - ось і він! Хіба не красень?


..в основі - бавовняна тканина, зображення я купила в магазині Silhouette, все таки такі речі краще довірити професілналам


..саме зображення вирізано з матової золотої термоплівки


..всередині найсмачніше - чорний картон підвищеної щільності


..а це невеличке доповнення-бонус )) основа - листівка з дизайнерського картону, а напис з фольги.. адже дивувати потрібно і самих замовників :)


..ось такий невеличкий огляд мого нового альбому. Дякую, що були зі мною! Гарного дня :)

Альбом доступний для замовлення в магазині  Vrabec Studio

 або для іноземних покупців у магазині ETSY VrabecStudio

Коментарі

  1. Ну он прекрасен!!!!!! Наверное, самый крутой из всех твоих! Стильный просто по максимуму! Умничка!!!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Він справді вийшов лаконічно-стильним! Таким як я хотіла. Працюємо далі ;)

      Видалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Суфлейний чорничний торт