Сімейний фотоальбом з оленями

Моя нова любов :) новий альбом!
Хто знає, хто ні, але я фанат Гаррі Поттера. А тому лісова тема з оленями, то ніби такий собі маст хев.
Періодично проводжу ревізію матеріалів і знайшла цю чудову тканину з оленями. Але поштовхом стало так і не реалізоване замовлення ( до речі ідей було три: першу я вже реалізувала, другу показую зараз, а третя майже готова).


..потрібний був альбом в стилі рустик, як на мене натуральні тканини природніх кольорів і картинка флори-фауни саме те, що потрібно для цього стилю


..це альбом традиційний, з чистими аркушами, які зшиті між собою


..а ось власне і ці олені, які надихнули на альбом)))


..має розміри 20х23см, легко поміщаються два фото стандартного розміру, а хто хоче більше - то можна помістити і 13х18см


..сам дизайн малюнку я купувала в магазині https://www.silhouettedesignstore.com/ змінила лише нижній підпис, трішки підшаманила у самій програмі


..ідея поєднувати різні тканини з плівкою, прийшла ще весною, але чи то руки не доходили, чи остаточну картинку я не бачила, але зробила лише під кінець літа.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Морський фотоальбом

Фольгування в домашніх умовах