Вінтажний фотоальбом з золотим малюнком

Альбом, який припав до душі моїм замовникам, але який я так і не показала тут у блозі!
Перший варіант альбому я зробила ще влітку 2018року. Це класичний фотоальбом зі зшитими аркушами. В ньому я вирішила поєднати свої два стилі - це новий (на той момент) мінімалістичний з плівкою і мої улюблені тканини від Тільди.


..альбом вийшов надзвичайно ніжний! особливо йому личить натуральне мереживо кольору айворі..саме мереживо пришито до основи та приклеєно до тканини..


..а це зворотня сторона з неймовірною тканиною від Тільди..так шкода, що новинки більше не завозять в наші магазини, тому кожний відріз я особливо смакую :)


..як вже згадувала - це класичний фотоальбом, а це означає, що у ньому чисті аркуші без друку та декору для самостійного вклеювання фото..крім того у всіх моїх альбомів каптал плететься/
шиється вручну, що додатково зміцнює сам альбом



..малюнок я використала з іншого замовлення для якого я готувала альбом-книгу побажань до медового весілля..ця композиція з бджолою мені так сподобалася, що вирішила вона буде доречною для такого теплого сімейного альбому
  

..а це вже похідний розмір, але також стандартний для моїх альбомів - 20х23см, що буде зручний не лише для фото, а й в якості книги побажань


Дякую, що дочитали до кінця!

..цей альбом поки доступний для замовлення у моєму магазині за цим посиланням в магазині Vrabec Studio 

або для іноземних покупців у моєму магазині ETSY VrabecStudio











Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Морський фотоальбом