Punch needle Fox / Килимкова вишивка

Для того, щоб зробити цей фотоальбом я провела величезну роботу, яку зблизька бачили лише мої рідні: передивилися сотні роликів у новій для себе техніці, купила багацько матеріалів, які потім мені не підійшли, далі зіпсувала купу вже потрібних матеріалів, а потім відпрацювала саму лисичку ще 5 разів. 
Освоїти новий вид рукоділля особливо у маленькому місті, де з матеріалів є лише біла або біла аіда (тканина для вишивки), а кольори вам підберуть на око - ще той квест. А що говорити про напрям, який новий для України загалом? Та й ще не набув такої популярності як вишивка чи той же скрапбукінг.
Я лиш частково ділилася всім цим з вами, бо світ інста та інтернету - це рожеві поні і милі котики, де все дається всім легко і ніхто не хоче ні слухати ні чути, як треба багато працювати, щоб щось мати. Ніхто не хоче бачити купу роликів як я порю тканину, як я підбираю тканину, та як я десять разів починаю з одного і того ж місця, щоб вийшло! Але всім потрібно результат тут і зараз. А найголовніше, щоб цей результат був феєричним і не менш яскравим. Я вам показувала початковий варіант ведмедика і який я зробила остаточним. Щоб підібрати ТОН! для ниток, у мене лежить ще 3, які не підійшли. Але залишати аби годилося я також не могла.

Я б ніза що не доробила цей альбом, якби лисичка не вийшла, бо я притримуюся тієї думки, якщо ти несеш щось в маси, то маєш це робити якісно, а "не набивати руку" на людях поки не вийде і казати, ну я ж вчуся, пробачте мені, це ручна робота, там можуть бути огріхи. Моя позиція - мої шанувальники, клієнти та покупці заслуговують на краще. Але що я зрозуміла ще, що потрібно постійно нагадувати, як тяжко ти працюєш, щоб ви відчули ВАУ-ефект. Бо тоді виходить, що непотрібно прикладати жодних зусиль - тобі все дадуть і ще погладять по голівці.
До слова, щоб мої альбоми мали корінець як після обрізки з типографії або наближено до цього стандарту, я виготовила власноруч більше пів тисячі альбомів. Я знаю і бачу, що все не так як би хотілося і можна ще краще, але я точно знаю, якщо працювати, то будеш мати винагороду.

А тепер до самого фотоальбому.


..сама лисичка виконана в техніці punch needle або килимкова вишивка, для цієї техніки можна обрати будь-які нитки - тут головне, щоб тканина і нитки підходили під цю техніку. Ця техніка нагадує тканиний килим, а то і махровий рушник))


..особисто я зупинилася на бавовняних нитках фірми Gazzal та органічних бавовняних нитках FibraNatura..деякі елементи зробила з інших ниток, але назви немає


..про сам інструмент.. цю техніку я вперше побачила багато років тому на уроках трудового навчання (які до слова були моїми найулюбленішими))..вчителька приносила показати скатертину, яку вона вишивала такою голкою..і я всі ці роки ностальгічно згадувала про неї, але ні назви техніки, ні назви самого інструменту я не знала. І тут дівчата з Аґрафки показали його у себе і я не втрималася. Назва Boye Punch Needle Tool.


..я точно знала, що найпершою зроблю лисичку, у мене до них якась прихована любов, але цього разу я вирішила їй додати трішки декору, а тому зробила квіткову композицію з фетру..хто не знає, то свої найперші альбоми я також робила з рукодільним декором, який я робила сама


..квіти примітивні і відносно швидко робляться, я б сказала пришити їх було важче)) бо вони втікали від мене по всьому полі



..інша сторона - красива тканина від Тільди, старі колекції, які я купила і бережу)) і відчуваю, що нові я так і не куплю, бо ніхто їх возити просто не зможе..хоча донедавна така надія була


..а от основа під вишивку - це наша українська тканина, яка підійшла мені ідеально! Їх кольори відповідають кольорам ДМС що також дуже зручно


 ..вже вишитим лежить ведмедик і чекає свого часу, щоб причепуритися..в планах ще як мінімум троє звірів :) дуже сподіваюся, що мої плани реалізуються!





Коментарі

  1. Лисичка-красуня!:) Робота дійсно досконала!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую! сама техніка, як на мене, досить цікава і є безмежне поле для фантазії :)

      Видалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Морський фотоальбом

Фольгування в домашніх умовах