Велюровий альбом

Так складається, що по часу від одного нового альбому і до іншого у мене проходить пів року...не знаю з чим це пов'язано,але)
Новий велюровий альбом у красивому винному кольорі із золотим серцем я зробила тільки зараз, хоча свого першого зробила ледь не рік тому (у вересні)


..насправді тканина має однорідне забарвлення, але за рахунок природи самої тканини і ворсинок складається враження, що тканина нерівномірного забарвлення


малюнок я обрала як завжди у своїх улюблених дизайнерів..малювати сама я не можу, тому знайшла собі партнерів до душі


..такі велюрові альбоми складніші у виготовленні, і водночас простіші в дизайні в порівнянні навіть з тканинними, але мене вони приваблюють зовсім іншим..не знаю як пояснити, але ця розкіш велюру і золота мене вабить


..саме цей альбом має розміри 20х20см, і розташовувати фото в ньому можна як завгодно на власний розсуд



..чекаю на сміливих замовників, оскільки неймовірних і розкішних кольорів вистачає, можливо хтось давно хоті щось цікаве, але не знав що..і ось він момент?


..взявши такий альбом до рук, він 100% не залишить вас байдужим ;)


Для мешканців України, у магазині  Vrabec Studio

Для іноземних покупців обрати альбом можна ось в цьому магазині: ETSY VrabecStudio



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Морський фотоальбом

Фольгування в домашніх умовах