Оновлений Єдиноріг

Альбоми з єдинорогами так полюбилися моїм покупцям, що я їх зробила в трьох кольорах: рожевому, м'ятному та бузковому.
До кожного з них я дбайливо підбирала матеріали, щоб вони гармонійно виглядали у ваших домівках. Але настав час змін і я вирішила їх апгрейдити :) І розпочала з рожевого.


..отже...що нового? Змінила саму аплікацію - перемістила ріг, зменшила форму голови, змінила вушка, а замість ока-скляруса у мене тепер термоплівка


..замість кисточки - тепер у нас такий симпатичний язичок з блискучим брадсом


..також вирішила відійти від стрічок і зробити в цьому альбомі магнітну кнопку..до речі купила зовсім випадкові такі класнючі пласкі кнопки, які для альбомів в самий раз


..з зачіскою я не стала мудрувати, хоча ідея була зробити заколку з фетрових квітів))..хто зна..може ще десь цей прийом використаю


..альбом - традиційний, з картонними аркушами, щоб і ви могли прикласти руку до збереження ваших спогадів ;)


..сам альбом об'ємний, деталі приклеєні та пришиті та не бояться дитячих рученят :)



Цей альбом доступний для замовлення.
Для мешканців України його можна придбати ось тут Vrabec Studio






Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Морський фотоальбом