Прикрашаємо свою домівку

Всім доброго дня! Мої новорічні рукоділки майже готові :) Чому майже? Оскільки зроблені вони вже як тиждень-два, але ніяк немає часу їх сфотографувати і показати ((( Моя перша робота - це новорічний наперон з елементами вишивки та печворку. Цю вишивку я побачила в одному з журналів Сreation point de croix і, як часто буває, вона запала мені в душу :) Захотілося зробити щось подібне. Підібравши до неї тканини, я взялася за роботу. Взагалі, всі мотиви в цьому журналі надзвичайно красиві та легкі у виконанні, а найголовніше не забирають багато часу.


Наперон складається з трьох блоків. Два однакових вишитих блоки з сердечками по краям і один з віночком із сердець посередині. Вишивала на канві кольору "екрю". Чомусь вишивка на "кристально" білому полотні мені не надто подобається..І ця канва чудово підійшла до німецького набору бавовни. Колір ниточок підбирала під кольори з набору. 
Наперон додатково ущільнений "зпресованим" синтепоном. Побачила такий прийом на одному з рукодільних блогів, але нажаль не пам'ятаю на якому саме((. Тому він вийшов цупким і може слугувати  підставкою під гарячі страви на новорічному столі.


Прикро, але я не встигла зробити всього, що запланувала. Мабуть, починати готуватися до Нового року потрібно ще влітку :)
І ще одна робота. Знову, яка запала мені в мозок і ніяк не хотіла звідти вилітати:) Вишивка з журналу Сreation point de croix. На цей раз - це будиночок для цукерок. Насправді він зовсім невеликий. Звичайно не мініатюрний, але його розміри близько 11х9х12см.


Виконаний в техніці картонаж. Стінки будиночку зроблені з цупкого переплетеного картону. Поверху будиночок прикрашений вишивкою. Це моя перша така складна робота. Хоча розумію, що буває і є складніше :) Але до цього я робила лише звичайні коробочки, а тут цілий будинок! Без помочі не обійшлося. Мій чоловік мужньо впорався з цим завданням і допоміг його закінчити вчасно :)



І звичайно будиночок для цукерок має відкриватися! На момент фотосесії цукерок там не було..або ними хтось просто поласував, але зараз він наповнений солодощами, тому гості зможуть себе балувати чимось солоденьким.


Поки це все! Сподіваюся нові фотографії з'являться швидко :)

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Морський фотоальбом