Шоколадний наполеон

Мої вітання у 2016 :)
Хочу побажати нам миру у 2016 р.
А собі втілення мрій і бажань у реальність :)
Так склалося, що першим замовленням, яке я виконала в цьому році у мене була солодка випічка, можливо це знак? :)
Тому сьогодні я з рецептом шоколадного наполеону.


На фото більш-менш пристойна версія по оригінальному рецепту. По моїй варіації сфотографувати не встигла ))))

Основа рецепту не моя, я просто його дещо адаптувала під себе і свої здібності)))
Приводжу скрін оригінального рецепту


Признаюся чесно, по цьому рецепту у мене наполеон вийшов не з першого разу, листкове тісто все ніяк мені не давалося, тому я зберігала спокій і міркувала як його адаптувати і врешті переробила на свій лад :)
Які проблеми у мене були: першого разу забагато було борошна ( можливо треба було відсипати частину на розкатку чи щось таке..я не знаю), потім ніяк не виходили оці листочки, я його вкатувала разів 10 це точно, бо за 4-5 у мене все ще залишалося масло...хто спец по листковому тісту, то думаю впорається :)
А нижче шоколадний наполеон на мій лад :)

Складові:
1. пшеничне борошно - 450 гр.
2. какао - 50 гр.
3. вода (холодна) - 200 мл.
4. маргарин - 200 гр. ( 1 пачка звичайного маргарину для випічки)
5. яйце - 1 шт.
Я схрестила рецепт класичного наполеону з цим і вийшла як на мене смакота :)

Приготування:
1. Маргарин має бути добре охолодженим, можна навіть в морозилку ненадовго покласти. Просіюємо борошно і какао разом, робимо однорідну суміш. Потім я гарно притрушую поверхню на якій буду замішувати тісто цією сумішшю. Далі валяємо маргарин у муці і тремо на крупній терці, тремо і валяємо, щоб маргарин між собою не зліпався :)
2. Коли дотерли до кінця, січемо ножем натертий маргарин з борошном і какао, щоб утворилася дрібні крихти. За потреби додавайте борошно-какавову суміш. Щоб у вас залишилося грамів 50 для підсипки на розкатування коржів. Тут я допомагаю собі і руками, і ножем, різниці в результаті я не бачила.
3. Додаємо яйце, і так само січемо ножем, вмішуючи його у цю суміш.
4. По-трохи додаємо воду і січем ножем.
5. У нас має вийти еластичне м'яке тісто, не надто сухе, і не надто глизяве. Щоб можна було  його розкатувати.
6. Потім я його ділю на 8-10 частин, залежить від того якого діаметру потрібний торт. валяємо їх у борошні і кладемо до холодильника на 2 години.
7. Виймаємо наші кульки по порядку і розкатуємо. Інші залишаються в холодильнику.
8. Випікаємо. Якщо ви готуєте звичайний  наполеон, то орієнтуйтеся на час випікання по ньому. У моїй духовці для тіста такого типу підходить нижній режим випікання приблизно 5 хв, 220 градусів.
9. Коржі одразу обрізаємо по потрібному діаметру.
10. Змащуємо коржі кремом і даємо торту відпочити. бажано годин 12, краще добу :) Але це як він доживе до того часу.

Щодо крему, то проблем тут не виникло, я готувала по  рецепту вище. Єдине що додавання сирного крему і справді тут доречне. Його можна замінити на гарно збиту сметану ( тільки тут треба дивитися, щоб вона не була гіркою і мала приємний смак). І ще я збільшила кількість крему вдвічі (заварного, шоколадного).
Знайшла фото наполеона на мій лад )))


в оригінальному рецепті тісто виходить листкове, з шарами, в моєму як на звичайний наполеон ( принаймні у нас він такий )))


На цьому все. Потрібно піти і щось приготувати ще цікавого :)






Коментарі

  1. Відповіді
    1. ..він і справді смачний :) як раз для любителів всього шоколадного :)

      Видалити
  2. ммм... як гарно і смачно! :)
    Анютка, з Новим роком! Хай усі-усі мрії успішно втілюються!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Оксанко! Всі вітання і побажання взаємні! :)

      Видалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Суфлейний чорничний торт