Підсумки минулого року :)

Поки всі ділилися своїми здобутками і рукодільними ( і не тільки) підсумками минулого року, я задумалася про свої "досягнення". Чомусь одразу подумалося, що немає чим і похвалитися.. Але :) Все ж певні успіхи я маю, і, можливо", потрібно їх повторювати вголос, щоб вони ставали більш помітними.
Почну спочатку. З осені минулого року я вже не маю роботи. Ну, знаєте, такої роботи, коли встаєш зранку, одягаєшся, їдеш кудись, приходиш на роботу, робиш каву і сидиш по півдня в інтернеті :) і інколи між цим робиш роботу)))
У зв'язку з цим у мене з'явилося більше часу на реалізацію себе і своїх творчих планів. Відсутність роботи, звісно, має і негативну сторону, відкидати матеріальну сторону цього питання і казати, що гроші значення не мають у нашому сучасному світі все ж дещо лицемірно. Але сьогодні я про хороше.
Я відновила свій графік трудодіяльності ))) чомусь так складається, що працювати і творити ввечері і вночі, мені більш цікавіше та і ідеї в моїй голові в нічний час з'являються частіше. Але я цим стараюся не зловживати, засиджуюся не дуже вже допізна і не сплю до середини дня :)
Отож, за минулий рік я зробила 7 майстер класів, переглянути їх можна за ось цим посиланням .
Думаю, на таке я б ніколи не наважилася, але мені запропонували співпрацювати з дуже класним і творчим колективом у Аґрафці. Спочатку я була запрошеним дизайнером, а потім мене запросили у команду. Це було так несподівано для мене, а ще надало впевненості, сил та натхнення, що все ж я роблю щось правильно.
А ще минулий рік подарував мені нове захоплення - випічку. Ще одне моє улюблене хобі :) Всі мої кулінарні шедеври можна переглянути за тегом "Кулінарія" та " Рецепти" :)
І ось підходимо до головного :) А головними в минулому році у мене були альбоми. Якщо чесно, всі не рахувала, тепер навіть жалкую. Але хочу показати вам, які у мене замовляли найчастіше ( тобто більше трьох разів одну модель ).
Але почну з найпершого :) , з якого все і почалося, детальніше роздивитися можна ось тут. Це був мій перший альбом і я його розіграла у свої першій цукерці :)


 Але не він став вирішальним. Мій весільний альбом, який замовляли у мене найчастіше, і який надихнув на безліч трасформацій. Нещодавно замовляли такий же, і так цікаво було порівняти два однакових альбоми :) ніби не мої вони були


..далі була ось ця модель, деякі нові трасформації я фотографувала, а деякі без помітних перевтілень так і залишаться в моїй голові, поки що :)


..далі покажу альбом, тканину для якого ніхто не хотів обирати :) подобалася вона мені одній, до того часу, поки я просто не зробила з неї альбом, який я малювала в уяві, коли її замовляла :)


..зараз будуть одразу два фото, оскільки дизайн однаковий, але розміри різні :)




..а тепер трошки блакиті



..для наступних альбомів додам кілька слів ))) робила їх під натхнення і вони знайшли своїх шанувальників 



Ось такі у мене невеликі підсумки 2015р. Ставлю на це рік ще вище планку :) Адже, так приємно творити і радувати своїми творіннями оточуючих.






Коментарі

  1. Анют, бажаю тобі реалізації всього задуманого! Альбомчик твій люблю, розглядую його частенько і потроху заповнюю!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Вікусь! Сподіваюся, що все вийде і здійсниться :)

      Видалити
  2. Хороші підсумки, нехай цей рік буде плодотворним!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Маринко! Буду працювати і реалізовувати задумане!

      Видалити
  3. Очі просто розбігаються і навіть не можу сказати, що більше усьго подобається. Усе якось по-особливому чудове)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Стараюся по-можливості вигадувати щось нове, але і повтори не можуть бути ідентичними :)

      Видалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Суфлейний чорничний торт