Зефірний десерт

Привіт дорогі читачі!
Сьогодні я хочу поділитися з вами дуже смачним десертом.
Основою десерту є зефір, а все інше за вашими вподобаннями і бажаннями.


Останнім часом я роблю зефір зовсім по-іншому. 
Поясню детальніше. В основі зефіру є яблучне пюре. І приготування зефіру відбувається в такому порядку: спочатку запікають яблука до м'якого стану, потім додають цукор, чекають його розчинення і охолодження маси і тільки тоді працюють з цією масою.
Признаюся чесно, я досить довго шукала рецепти і майстер класи приготування зефіру, щоб він виходив таким, яким, на мою думку, він має бути.
Перечитавши багато блогів я прийшла до ось таких висновків:
1. Щоб зефір виходив вдало, яблучна маса з цукром має бути достатньо густою, тобто яблучне пюре саме по собі треба довго  уварювати, випарувати зайву вологу, потім додати цукру і знову трошки поварити, щоб він розчинився. По суті готова маса для приготування має бути схожа на яблучне повидло. При чому, яблучного пюре як раз потрібно брати 250 гр. ( хто бачив рецепт по ДСТУ), а от після уварювання ця маса зменшується. 
2. І з цього випливає мій другий висновок: а чому б не використовувати вже готове яблучне повидло? По суті процес приготування той же, складові такі ж: яблуко і цукор. І я почала робити зефір з повидла. Але беру я його десь 300 гр. Тобто +/- 20 гр. ролі не грають.
Більше 300 гр. повидла я брала, але тоді маса у мене погано збивалася, тобто не тримала форму.
3. Моя порада, якщо будете готувати не варення/повидло, а саме основу під зефір, то спочатку приваріть фрукти, щоб вони розм'якли, потім перетріть їх ( міксером чи будь яким іншим способом), щоб маса стала схожа на пюре, потім знову уварюйте і вже додавайте цукор.
4. А тепер експерименти :)
Найсмачніше виходить зефір з яблучного, абрикосового, смородинового і аличевого повидла :) Але тут можна і мікси робити. У нас є дуже смачне варення смородина-пурічки-малина-апельсин - виходить ну дуже смачний зефір!

Якщо бажаєте зробити ось такий зефірний десерт, спочатку приготуйте основу. Основа - це крихке тісто, я взяла якийсь рецепт з інтернету, тому ним мені важко поділитися, я його не зберегла. Але використовуйте своє улюблене тісто, єдине щоб воно було м'яке і ніжне, можливо медове сюди добре підійде.
За начинку у мене була домашня карамель, можна варену згущенку, повидло, будь що :)



А тепер саме приготування.
Отже, нам потрібно:
1. 300 гр. яблучного повидла
2. 1 яєчний білок
3. 160 мл. води
4. 460 гр. цукру
5. 8 гр. агар-агару

Приготування:
Тут я хочу зазначити, що у мене звичайний побутовий міксер, тому готую лише за допомогою нього.
1. Збиваємо фруктове пюре до посвітління маси. 
2.  Далі воду з агаром ставимо на вогонь, нагріваємо, щоб утворилася гелеподібна речовина.
3. Додаємо яєчний білок до пюре і збиваємо масу. У мене не виходить збити масу до жорстких піків, а щоб так взбити, потрібно досить багато часу і я здебільшого лінуюся :) І міксер у мене не може так довго працювати. Тому я збиваю до помірних піків, просто щоб маса збільшилася і більш - менш тримала форму.
4. Додаємо до агару цукор, чекаємо до розчинення і нагріваємо масу до 108 градусів Цельсія постійно помішуючи. Якщо термометра у вас немає, то після того як маса закипить, потрібно варити її на середньому помірному вогні десь 7-10 хв, тобто коли ви зачерпнете ложкою цю суміш, щоб вона повільно стікала, не перериваюючись. Дивіться за вогнем, суміш не має темніти!
5. Як тільки ця суміш готова починаємо збивати пюре/білок і повільно вливати гарячий сироп.
6. Я взбиваю на тій же швидкості що й яйця для бісквіту десь 5-7 хв. Ось тут треба потерпіти, і гарно взбити, якщо хочете щоб зефірки гарно тримали форму.


7. Якщо хочете просто зефір відсаджуєте його або на пергамент або на силіконовий килимок. А якщо ось такі печеньки, то робите одне кільце на печиві ( на всіх одразу) в середину кладете начинку і зверху знову відсаджуєте зефір. Але тут треба діяти досить швидко, бо все ж маса швидко зхвачується.
8. Так як і з зефіром відстоюєте печиво протягом доби, а далі посипаєте пудрою чи ні, поливаєте шоколадом..у вас є зефірне поле для своїх фантазій :)


Ось і все. Смачного! :)

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Суфлейний чорничний торт