Фотоальбоми на пружинах

Щось у мене давно альбомів не було, вирішила я, тому хочу поділитися з вами одразу кількома :)
Розміри у всіх однакові, хіба що кількість аркушів може бути різною.
І що цікаво за рахуно різних тканин і пропорцій використання тих же тканин, кожний альбом виглядає порізному :)

Перший ось такий альбомчик в синіх кольорах. Зробився легко і на одному диханню. Можу з впевненістю зказати, що він у нікальний, оскільки зроблений в одному екземплярі :)


..прикраси також робила сама, потім розфарбувала :)


..біндер дуже довго стояв у мене, я його страшно боялася, потім спробувала раз, другий і "розпробувала"


..взагалі, не треба боятися, треба творити, якщо є бажання, то це взагалі не повинно обговорюватися з вашититарганами в голові :)


..і мої найулюбленіши написи для альбомів від Вензелика, як на мене вони там найдушевніші і найкращі для покриття різними фарбами-пудрами, можливо я колись і про це напишу :)


..потім захотілося спробувати чогось нового і спробувати кріплення по-іншому, так з'явився ще один вид альбомів - на двох пружинах


..фарбую прикраси фарбою від Марти Сюарт, я колись писала про фарби, і як на мене вона найкраща для таких декоративних робіт...


..рамка - звичайний гарячий ембоссінг


.. і що цікаво, ця тканина Тільда лежала у мене більш як пів року, поки нарешті не зробила з неї альбоми :)


..а ось з наступним альбомом мені було важко, робила цей альбом на замовлення.


..тканина настільки самодостатня, що особисто мені було важко підібрати декор


..і ось до яких висновків я прийшла: кожний вид вид альбому і кожне кріплення має свої переваги і недоліки, і кожний може обрати, що до смаку саме йому :)


На цьому моя підбірка альбомів на пружині завершена :)
..далі буде..

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Морський фотоальбом