Весільний фотоальбом з фольгованим написом

Мої вітання прихильникам моєї творчості і писанини :))
Забігла показати мій новий/старий фотоальбом. Новий, бо показую його тут вперше, а старий..ну ви зрозоміли. Такий фотоальбом вперше я створила ще влітку, а сьогодні його останнього побратима :) По-перше тканини вже немає :), а по-друге...ні другого немає ))) мені ця тканина дуже подобається


..а ще у мене новинка. Восени придбала пристрій для фольгування, довго не починала з ним роботу, а цього року взялася за нього серйозно


..напис зроблено за допомогою лазерного принтеру, фольги і машинки..все дуже просто ( за лаштунками лунає нервовий сміх) ..для мене виявилося не все так просто і я ще працюю над цим


..квіти роблю за допомогою молдів, а потім фарбую акриловою фарбою від Марти Стюарт, здається десь читала, що фарбою можна наносити малюнок на чашки, тарілки ( не з їстівної сторони!) і навіть мити потім (щоправда не менш як через 20 днів)


..оксамитові стрічки ще одна моя маленька слабкість, подобається як вони виглядають у роботах..додають шарму


..як і власне рюші :)))


..і мої улюблені чорні аркуші..це любофф


..трішки ніжності у вигляді емальованого сердечка


..сумно, що тканини вже немає, але радісно, бо є багато нової :)

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Міні-торбинка: Майстер клас