Фотоальбом для подорожей / Road trip photo album

Як же чудово коли обирають саме тебе! Я зараз про творчість, якщо що :) Не тому що у тебе дешево/дорого, швидко чи ще якісь фактори, а тому що подобається саме твій стиль роботи. А це для творчої людини, скажу я вам, ой як важливо! До чого я це все? а ось про цей альбом :) Я дуже рада, що мені довірили зробити ось такий альбо для подорожей.


..хто слідкує за моїми роботи, той знає, що я люблю золото, а ще насичені кольорі. А тут таке поєднання два в одному! Тканина вишневого кольору це канадський виробник Northcott, а з золотими листочками коройська бавовна. Останній рік-два я перейшла саме на американських, канадських та норвежських виробників тканин (Tilda). Хто хоч раз працював з цими тканинами, то зрозуміє чому. Вони щільніші, не просвічуються, а тканини з малюнками набивні, і створюється ефект об'ємного малюнку. особливо це помітно в останніх колекціях.


..тепер фольгований напис - це, здається, вже невід'ємна частина майже кожного мого альбому, власне так і задумувалося :) Я довго шукала спосіб нанесенні написів, щоб це було і цікаво, і гарно, тож зупинилася на цьому.


..а ще одна моя любов - то це стрічки від May Arts тут має бути смайлик з сердечками :), і ще одне моє відкриття з літа - це оксамитова стрічка..щось в ній є притягаюче


..наступні улюблені елементи це брадси від Prima. Здається я навіть вивела формулу обов'язкових атрибутів для створення альбомів :)))


..а ще мені надзвичайно подобається, що альбоми з такими написами треба покрутити, щоб напис заграв у всій красі і можна було розгледіти биск фольги


..і, звичайно, чорний картон :) ще один мій маст хев для альбомів. Я вважаю, що це найкращий колір для сторінок, на яких фото виглядатме ефектно! А в цьому альбомі таких аркушів аж 50! Тобто 200 стандартних фотографій помістяться легко!

Цікаво, це у кожного так? Тобто у вишивальниць тільки особливі нитки, у печворку - лише певний виробник тканин?


Коментарі

  1. Фотоальбоми не дуже люблю, але цей просто ДИВО! Стиль, витриманість та шик!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! :) Дуже приємно, що моя робота викликала позитивні емоції!!

      Видалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Міні-торбинка: Майстер клас