Сімейний фотоальбом

Я поступово переходжу на нові альбоми, але! Якби не здавалося, а такі прості альбоми найтяжчі, оскільки потрібно врахувати багато нюансів, зробити гарну композицію і, найголовніше, підібрати правильний шрифт ;)
Тому, деякий час, у мене ще з'являтимуться декоровані моделі альбомів :) 


..пригадую, як три роки тому я почала створювати свої перші альбоми, я не хотіла бути залежною від виробників скрпатоварів, хоча і стала залежною від Тільди))

 

..найголовнішим було те, щоб не бути прив'язаною до конкретних матеріалів, декору та колекцій..хотілося чогось незалежного, але в той же час доступного в будь-який момент


..корінець дещо прикрасила, потрібно ж вносити якусь родзинку в декорі :)


..напис зробленого з фольги красивого бірюзового кольору, і додала кілька емальованих цяток


..ось таким вийшов цей новий ніжний бірюзовий альбом, композицію змістила, оскільки вже мала ось цього ніжного красеня 



Коментарі

  1. Такой он душевный! И ткань эта в цветочек - просто прелесть! Очень гармоничный альбом получился!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ..дякую, люба! напевно, я все ж за ними буду трохи сумувати )))

      Видалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Міні-торбинка: Майстер клас