Морський фотоальбом

Робота над цим альбом принесла не менше задоволення, ніж дивитися на готовий результат :)
А ще це приклад співпраці між різними майстрами. Цю вишивку створила Ірина ( ось посилання на її блог), а я лиш надала їй іншої форми,якщо можна так сказати. Як на мене ( і тут я цілком об'єктивна) хороша альтернатива оформлення вишитої роботи. Для початку кілька художніх фото Ірини з її дозволу, а далі мої цілком технічні :)


..вишивку такого типу я бачила вперше,бо я така собі вишивальниця ))), але тут і різні шовчики, і навіть малюнок надрукований на самій тканині, коротше кілька днів я розглядала саму вишивку, бо коли ще таке побачиш?..а тепер фото без тексту, просто для насолоди))) 






..а тепер трохи технічної інформації, куди ж без неї? ..розмір альбому 25х30 см, 50 аркушів (100 сторінок)


..мені надали право повної творчості (що буває рідко), хоча, звичайно, ми узгоджувати деталі..альбом на магнітній кнопці, для хлястика якого я обрала тканину з золотим напиленням


..а ось тут можна роздивитися різні шовчики, за допомогою яких і створилася ця вишивка


..корінець у таких альбомах (50 аркушів) досягає до 5 см, і як на мене це самий оптимальний розмір, якщо робити більше, то краще розділити на два альбоми


..малюнок на білому фоні - надруковано виробником, такий собі цікавий штрих, і таке я побачила вперше))


..а ось це задня частина альбому, ця тканина - просто космос, чи дно морське))) кожен бачить щось своє


..на жаль, морських робіт у мене дуже мало, але кожна є особливою :)



Коментарі

  1. ..альбом справді вийшов епічним ))) дуже хотілося зробити його таким, щоб головною була все ж вишивка. Вдячна за довіру і можливість зробити щось нове :*

    ВідповістиВидалити
  2. Великолепный альбом! Действительно сочетание неимоверно красивой вышивки с такой тканью с глубокими оттенками морского дна и возможно даже затеряных сокровищ))) Такая совместная работа двух творческих людей заслуживает лишь оваций и аплодисментов - Шикарно!!! Браво!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ..вышивка в этом альбоме ооочень красивая! Хотелось не испортить, а лишь дополнить то, что имеется..и нестандартная работа - это всегда двигатель идей :)

      Видалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Морський фотоальбом