Акварельні листівки

Продовжую показувати весняні листівки. Ці листівки я робила в трьох варіантах, опановувала штамп та свої акварельні олівці, які я купила ще років два тому і тільки зараз почала використовувати :) Хом'яка, який живе в мені, важко зупинити. 
Ці листівки ми дарували нашим партнерам, з якими працює моя фірма, невеличкий презент :)


Отож варіантів листівок було три, вони практично однакові, за вийнятком кольору квітів. Хотіла спробувати використати всі кольори по можливості :)


  

А ще знову ж таки років два тому я купила пакетики для листівок. Точні розміри не пам'ятаю, але я забулася про них, потім знову знайшла, вони виявилися замалими і я їх знову кудись поклала. І ось, прибираючи наприкінці зими в своїх поличках, я їх знову находжу, і о диво!! вони мені підходять :)
Тому свої листівочки я упакувала в ці конверти, признатися чесно, то ці конвертики додають закінченості, оскільки презентуються самі листівки, а пакування для них - саме той завершуючий штрих :)


Коментарі

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Фольгування в домашніх умовах

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фотоальбоми в наявності