Великодній віночок

Я вже згадувала, що мені страшенно подобаються віночки, які вішаються на двері. Особливо мені подобається ця традиція закордоном, коли двері осель прикрашають різноманітними композиціями до свят. Ось і я вирішила зробити такий віночок до Великодня. На вхідні двері ми його вішати не будемо, але в будинку місце для нього знайшли :)

Натхнення, а також деякі прийоми для виготовлення віночка я черпала ось з цих МК по весняним віночкам.
Спочатку була ідея, я її довго виношувала ( у мене завжди так, треба все продумати, подумати, уявити, а вже потім робити)..під час роботи ідея з десяток разів трасформувалася, але кістяк я гарно бачила перед собою. І ось, що у мене вийшло...


віночок вийшов немаленький м'яко кажучи, розміри близько 40х60 см :))))) тож маленькі зайчики, які я думала його прикрасять, трансформувалися у великих вуханів :)


і трохи ближче покажу квіти, які я зробила спеціально для віночка


Основа віночка зроблена з гілок верби ( їх ми з чоловіком взяли, так саме взяли :) після профілактичної обрізки дерев РЕМу. Потім я зробила картонну основу з картону і обтянула якоюсь м'якою тканиною, схожою на фліс ( купувала плед, а ми їм по призначенню так і не користувалися, лежав новенький, запакований...а тут став у нагоді)))) Задумуючи зробити щось з весняного декору, купила невеличкий набір тканинок. Я вже пошила з них зайців, а з того, що залишилося накрутила квітів, і ще зробила кілька з американської однотонної бавовни. Навіть з мішковини зробилась одна квіточка :)



Все зробивши, закріпивши, приклеївши захотілося чогось додати..з цим бажанням треба завжди бути обережним, щоб не переборщити, я додала ще двох метеликів, яких зробила нещодавно..і на цьому вирішила зупинитися



У мене дуже рідко буває відчуття повного задоволення від результату, але тут у мене саме таке відчуття..все вийшло..мої домашні оцінили і я сама задоволена..ось так нескромно :)


Невеличке доповнення :) З цим віночком хочу взяти участь в конкурсі Лучшая зверушка






Коментарі

  1. Дуже гарно вийшло. І дійсно, нічого зайвого, все на своєму місці. Кольори такі приємні, весняні. Зайці класні)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Анюта! Зайці справжні велетні. Найбільший десь 20 см в довжину :)

      Видалити
  2. Ой как красиво! Цвета - просто весенняя сказка!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Олечка! Ой самой нравится :) Как-то удачно все сложилось и успела вовремя все сделать, а то доделываю все после праздников :)

      Видалити
  3. Анечка, мне так нравится!:!!!!! Никогда весенних веночков не видела раньше! Чудо какое! Я тоже хочу теперь :))))

    ВідповістиВидалити
  4. Спасибо, Лена! Еще как минимум полтора месяца есть для весеннего, а там можно уже и летний...и осенний сделать :)

    ВідповістиВидалити
  5. Необычайно нежный венок. Цвета ммммм идеальное сочетание. Спасибо за участие в СП

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибки, Таня! С удовольствием приму участие еще в следующих СП :)

      Видалити
  6. Очень красивый веночек, цвета очень нравятся!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Оксана! Рада, что Вам понравилось. заходите еще в гости :)

      Видалити
  7. Аня, венок очень красивый, так нравится!!! Цвета, композиция! Все замечательно! Смотришь и самой хочется творить!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наташа, спасибо за такие теплые слова! Так приятно услышать, что твое творчество вдохновляет и других!!

      Видалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Міні-торбинка: Майстер клас