Альбом в стилі серіалу "Друзі"

Привіт! Давненько мене не було, а все тому, що маю багато роботи!!

Сталися деякі зміни, змінився графік роботи. Тепер маю більше часу для всього :) Дуже сподіваюся, що це будуть позитивні зміни.
В червні отримала цікаве замовлення - фотоальбом в стилі серіалу "Друзі". Класний серіал, здається рік тому я його переглядала, а це навіть ностальгую по ньому..


альбом зроблений в стриманому стилі, мінімум декору, останнім часом це мій улюблений формат альбому.


і кілька сторінок з декором


декор це штампи та вологий ембоссінг


взагалі, мені важко придумувати декор під фото, яких я не бачу


це дуже індивідуально, у кожного свої вподобання і побажання


рамочку спеціально робила з пластику, зліпила, запекла і пофарбувала


Ще багато чого є показати, то ж чекайте на мене найближчим часом :)


Коментарі

  1. як я люблю отакий стильний мінімалізм!! Анічка, а як ти таку товсту обкладинку прошиваєш по контуру? машинкою??

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ..так, машинкою! машинка трошки вередує, але не зказала б що це для неї занадто.. прошиває картон 2 мм, більше над нею я не знущалася))) Я взагалі люблю такі доладні обкладинки, щоб відчувалася маса, але з тонкими більше маневрів при прошиванні))

      Видалити
  2. як я люблю отакий стильний мінімалізм!! Анічка, а як ти таку товсту обкладинку прошиваєш по контуру? машинкою??

    ВідповістиВидалити
  3. Альбом шикарний! дуже стильний!

    ВідповістиВидалити
  4. Стильно і сучасно! Обожнюю цей серіал, передивилась його від початку до кінця разів 20!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Марино! оце один з небагатьох серіалів, який нестрашно переглядати ))))

      Видалити
  5. Просто класс! Стильно, лаконично! Обожаю этот сериал :))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Алёнка! Мне ещё не встречались люди, которые его бы не любили ))))

      Видалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Суфлейний чорничний торт