Весільний фотоальбом

Вітаю, всіх моїх дорогих читачів!
Хоча в повітрі вже літають аромати зими та Нового року, хочу показати вам одну мою осінню роботу.
Це був фотоальбом на замовлення, розміри 25х25 см, 20 аркушів.
Всі деталі обговорювалися заздалегіть, тканину, колір ниточок і саму вишивку.
На жаль, чітких фото у мене дуже мало...досвіду фотографувати такі роботи у мене ще не було, тому маємо, що маємо. Дещо вибрала, щоб поділитися з вами.


..не хотілося псувати таку вишукану тканину і вишивку, тому зупинилися на книжковому перепльоті, тканина має назву "червоне вино" 



..і вийшло кілька детальних фото з стібками, ну хоч щось)))


..на такій тканині я вишивала вперше, тому призвичаїтися було складно..використала два кольори, які відтіняють один одного, але ненав'язливі разом


..сама по собі тканина дуже самодостаня, тому для неї тільки ось такі прості узори


Після такого захотілося пошити і собі щось елегантне і вишите :)

і нагадую про блог хоп :)


Коментарі

  1. Альбом казковий!
    Якщо не секрет, на якій це ви тканині вишивали?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! І давай на ти :)
      Та не секрет, це Murano Lugana 32 ct, колір здається називався "Ruby wine", взагалі фантастичні ці тканини для вишивання, там такі кольори класні є, що була б можливість купила б з десяток :)

      Видалити
    2. Добре, тоді на ти)
      потрібно глянути чи є у нас щось таке. Колір фантастичний)

      Видалити
    3. я купувала в інет магазині, якщо треба може скинути в якому, щопрада я їх вьсого знайшла 2-3, але вибрала найближчий до мене - в Києві

      Видалити
  2. Відповіді
    1. ..дякую, Лідіє! Взагалі дуже люблю вишивати, але на це час потрібний, а тут нагода така була, тому виклалася на всі 150% :)

      Видалити
  3. Альбом получился очень изысканный и дорогой! Красивая вышивка, идеальное сочетание цветов. Я сначала подумала, что это кружево). Я в восторге! Вы волшебница!

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Суфлейний чорничний торт