Рожевий Єдиноріг

Від творців м'ятного Єдинорога - представляємо рожевий варіант :)


..так, я не була оригінальною і використала свою ідею з попереднього альбому - який можна переглянути ось тут в м'ятному варіанті


..насправді я люблю різні колекції, варіанти в кольорі, коли хочеться точно такий же, але іншого кольору..за цим бажанням створилося багато альбомів, і кожен з них різний


..цього разу для рогу обрала більш насичений золотий колір, бо рожевий сам по собі був не надто пастельний


..і звичайно така китиця на корінцю - як тренд цього року ))) куди ж без неї


..аркуші зшиті та зклеєні між собою. Зшиті на стрічках, поки для мене це найбільш міцний спосіб зшиття блоків. Бачила у іноземних блогах зшивають на спеціальних пристроях і на шнурах - хотілося б спробувати, але як на мене туди більш пасуватиме шкіряна обкладинка, тому поки що так


..для аркушів обрала ніжні рожеві аркуші з перламутром


..косу цього разу прикрасила звичайною атласною стрічкою ( але двосторонньою), хотіла зробити прикрасу у вигляді бантика з шкірзамінника, але щось мене зупинило :)


..ось таким вийшов рожевий єдиноріг :)

..а як ви гадаєте вартує робити альбоми однакового дизайну, але різних кольорів? І як ви ставитеся до повторів? Чи краще робити щоразу щось нове? І як ви ставитеся до повторів? Цікаво почути думки інших майстрів.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Міні-торбинка: Майстер клас