Ніжний весільний фотоальбом з шифоновими квітами

Кожного року я в думках складаю план роботи на рік :) і кожного року ті плани так і залишаються в думках. Але дещо все ж зрушило з місця. Я наважилася продати свої тканини, не всі, бо у мене все ж з ними є певний фетиш))) хто бажає прикупити собі гарних та якісних тканинок, то прошу сюди)) там є опис та ціни.
А тепер про сам альбом. З цієї тканини я створила лише два альбоми, один з них я вже показувала


..розмір альбому 20х23см, в ньому легко поміщається два фото розміром 10х15см, або одне велике фото розміром 13х18см.


..щодо декору: шифонові квіти молочного кольору, а серединки гірчичні))) під колір тканини, доповнила чипом, який я пофарбувала перламутровою фарбою..а де-не-де виглядають перлинки, їх небагато, лише для акцентів


..сама рамка зроблена з атласної стрічки та доповнена ажурною вирубкою (машинка для вирізання та тиснення)


..насправді, цей альбом один з моїх улюблених, знаю-знаю, я про всі так кажу, але, напевно, через те, що я зробила їх лише кілька, то я повністю не наситилася цією тканиною


..а ще я люблю використовувати у свої роботах мінімум кольорів, підбирати саме ту стрічку чи саме ті квіти, завдяки такому поєднанню можна підкреслити деталі


..альбом зі зшитими аркушам молочного кольору, в ньому можна писати та клеїти фото будь-якого розміру


..гарний подарунок для дружини або чоловіка ;)


Для мешканців України, у магазині  Vrabec Studio

Для іноземних покупців обрати альбом можна ось в цьому магазині: ETSY VrabecStudio



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Міні-торбинка: Майстер клас