Лісовий фотоальбом з деревом роду

В продовженні роботи з термоплівкою, та плотером загалом, стало цікаво її поєднувати з різними матеріалами. Поки я вирішила поєднувати дві тканини - однотонну для самого малюнку і кольорову на іншу частину обкладинки, але так, щоб зберігалася спільна композиція та ідея.


..сам дизайн малюнку я купувала, автор TommyandTillyDesign..малювати в програмах я не вмію, але я постійно в пошуках саме "своїх" дизайнів, які б перекликалися з моїми вподобаннями.. і я знайшла справді красиві дизайни, які припали мені до душі


..найбільша складність - це сам напис, бо потрібно підібрати шрифт, який і гарно б і доречно виглядав, але і сам плотер міг би його вирізати..зараз працюючи над новим альбомом, шрифт підібрала з 4 спроби

..тему сімейного дерева обрала невипадково, оскільки давно хотіла створити справді сімейний альбом на роки, в якому можна зберігати фото кількох поколінь, який був би універсальним: його можна подарувати з нагоди весілля, річниці весілля для коханої, а ще батькам


..для іншої сторони обрала красиву лісову тканину від Тільди, після цього альбому я зловила себе на думці, що даремно розпродала свої запаси Тільди..тому деякі тканини я купила заново )))


..сам альбом має розміри 23х23см, на фото розміщена світлина розміром 13х18см, такий розмір дозволяє розмістити багато фото 10х15, а невеликий розмір створює відчуття теплого сімейного альбому..і традиційно для моїх альбомів - чисті аркуші буз декору... фото на сторінках виглядають як картини в рамках


..поки всі альбоми з плівкою йдуть зі зшитими аркушами..чи будуть на пружинах - поки не знаю...як це реалізувати на практиці, бо основний мій девіз, альбоми мають бути не лише красивими, а й практичними!


..хоча альбом я зробила ще влітку, але ця тканина і колір нагадують мені теплий вересневий ліс після дощу, тому вирішила відкласти його показ саме до цього часу


..на даний час саме такі альбоми повністю захопили мою увагу! є багато ідей, і всі їх хочеться реалізувати..


..дякую вам, що дочитали до кінця! :)


альбом доступний для замовлення в моєму магазині на сайті  Vrabec Studio
та для іноземних покупців на ETSY VrabecStudio

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Міні-торбинка: Майстер клас