Бузковий фотоальбом з шифоновими квітами

Після мінімалістичних альбомів - такий з шифоновими квітами виглядає зовсім не моїм. Але натхненню потрібен перезапуск :) тим більше альбом все ж вийшов моїм на всі 100%


..насправді я не бачила в своїй уяві декорованого альбому саме з однотонною тканиною, але немає нічого неможливого і пазл склався..відмінною рисою своїх альбомів я вважаю монохромність, це напевно єдине правило, якого я притримуюся, бо краще не додати, ніж зробити занадто


..що використано в декорі? сердечко обтягнуто тканиною, шифонові квіти в тон, листочки з картону та сатинова стрічка, трішки камінців для лоску


..найцікавіше вийшло з написом, бо він мав бути зовсім іншого кольору, що мені не надто подобалося, але знайшлася термоплівка ідеального бузкового кольору, яка сюди чудово вписалася


..звісно, це не нова композиція для моїх альбомів, але деякі зміни я все ж внесла )) замість традиційної овальної рамки - з'явилося сердечко, що для весільних альбомів дуже навіть пасує


..ось таким вийшов мій бузковий альбом з ніжними шифоновими квітами..


..дякую, що були зі мною! до нових зустрічей

Такий альбом можна замовити у моєму магазині Vrabec Studio
а для іноземних покупців ETSY VrabecStudio

Коментарі

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Суфлейний чорничний торт