Зимовий фотоальбом з панорамним віконцем

В мені завжди сидить митець, який хоче зробити більше, але який рідко прислуховується до свого внутрішнього я))) Задумка цього альбому - це імітація снігової кулі.


Насправді, мати красиву кулю з зимовим мотивом моя маленька давня мрія, але ті, що потрапляли мені на очі ефекту не викликали..Бо хочеться не лише красиву, але і якісну роботу...тому я в активному пошуку.
Сподіваюся з поставленою задачею ( самій собі) я впоралася.
Сама конструкція об'ємна, складається з кількох частин, які з'єднані між собою. Частини вирізані з товстого картону, є шар синтапону для м'якості)) і обтягнуті тканиною. Саме скло - з  товстого пластику 1 мм, за рахунок цього ефект скла видається більш реалістичним.


..центральна частина - це термоплівка м'ятного кольору з металевим ефектом та тканина молочного кольору, а от дизайн малюнку TommyandTillyDesign.
..крім того куля - це ще й шейкер-рамка, бо всі ми знаємо, що снігова куля без снігу бути не може


..нижню частину прикрасила м'ятною термоплівкою з блискитками, бо коли діло стосується зими, то вся моя консерватиність вимикається і мені потрібен блиск :))


..згадала свою ранню творчість, коли я робила альбоми з заокругленими кутами і вирішила застосувати цей прийом і в цьому альбомі, оскільки прямі сюди зовсім не пасували, хотілося м'якості


..напис зроблено з глітерної термоплівки, а самі уважні могли помітити, що сніг на кулі має форму зірочок )))


..щороку я роблю один дизайн зимового фотоальбому, вкладуючи в цю роботу вміння, які здобула за рік. Цього року  - це альбом з термоплівкою і додаковим декором, а що буде наступного - поживемо побачимо :)


З першим днем зими!




Коментарі

  1. Гарні світлини, цікаво розглядати деталі - і не потрібно лупати очима, як в ІГ :))
    Шикарний альбом!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. от для цього і продовжую вести блог! Щоб всі могли гарно роздивитися :)))) дякую! є натхнення - треба творити, бо такі альбоми з багатим декором, напсравді, у мене рідкість

      Видалити
  2. Какой же он роскошный!!!!!!!! Вот прямо фантастика!!!!! Ты умничка!!! Интересно, каким будет альбом следующего года? :)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ..альбом 2019 має вже ідею, залишилося реалізувати ;)))) дякую, люба! :***

      Видалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Міні-торбинка: Майстер клас