Скриня для фотореквізиту

Мій черговий пост я вирішила написати про неї - скриню для фотореквізиту.

Моє основне місце для фото це вітальня. І так як цей реквізит часто лежав всюди і не на своєму  місці - мене це дуже дратувало. Але виходу з цієї ситуації я не бачила, і дратувалася далі.

А потім сталося воно - диво. Я зробила кілька велюрових коробів. Далі, черговий раз перебираючи матеріали, я знову натрапила на коробку з фанери, яку купила сто років тому, але яка мені також не згодилася для роботи.

Пазлик склався. Робити багато перетинок в коробі тяжко - це забирає багато часу, потребує багато роботи.


Основа для скрині - картон 3мм, обягнута оксамитовою тканиною з підвищенною стійкістю до пошкоджень. Це не тканина для одягу, вона не тонка, а тканина для декору.

Фанерну коробку я використала як основу, зробила потрібні розрахунки - а далі все просто, насправді ні, але кому то цікаво)))


Фанеру обклеїла шкірзамінником. На цьому етапі я ще раз зрозуміла, що це не мій матеріал, і робити вироби з ним я поки не планую (перша спроба була років три тому, і тоді мені також не сподобалося).

Скриня прикрашена вишивкою - і це найголовніше в цій роботі. Цю вишивку я робила ще кілька років тому для клатчу. Клатч розібрала, вишивка залишилася, викидати її було шкода, але через невеликі вільні краї нічого зробити я не могла, поки подруга Живущая на радуге не подала ідею.


Колір велюру - морозна троянда, кольори вишивки - пастельні, а рожевий максимально схожий до кольору велюру, тому вишивка вписується досить гармонійно.



Скриня має два поверхи, та другий я поки не продумала..але! Тепер весь мій дрібний декор має своє місце - тепер фотопроцес відбувається швидше. А ще, я маю красиве місце для зберігання, яке прикрашає вітальню, а саме для цього вся ця робота і була виконана.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Міні-торбинка: Майстер клас