Оксамитовий бокс з вишивкою / Velvet box with embroidery

Моя чергова спроба відновити тут пости.

А почну я з цього чудового бокса з вишивкою. Це наша спільна праця з Юлею. 

Юля вишила цей милий сюжет і запропонувала оформити його у бокс.


До речі, цей сюжет дуже вдалий з точки зору підбору тканини. Обравши рожеву чи насичено блакитну, можна додати акцент вишивці. І це справді чудово.


Але ми зупинилася на цій нейтральній оливковій тканині. Цей проект ми робили ще восени. В жовтні як раз були масовані ракетні обстріли, і я хвилювалася, чи зможу завершити роботу вчасно.
В чому складність такої роботи? На темпи роботи впливає дуже багато чинників - розмір самої вишитої роботи, розмір готового коробу. 


А ще це короб повністю виготовлено з велюрової тканини. Для його повного підсихання потрібні певні фактори з температурного та волого режиму)) 



Але я не можу перейти до паперового покриття всередині, бо якщо ти робиш щось круте і гарне, то на менше вже не можеш погодитися.


Як і інші мої короби, він тримається за допомогою магнітної кнопки. Ось такі пласкі стали моїми фаворитами.


І кілька слів про тканину. Це меблевий велюр. Що це означає - він стійкіший до забруднень, щільніший, ніж оксамит для одягу, має деякий водовідштовхуючий ефект ( та все ж під краном з водою виріб мити не слід). 


Велюр має ворсинки - це десь 2-3 мм, а тому колір може здаватися неоднорідним чи навіть з "плямками". Але це не так. Просто ворсинки можуть підніматися і створюється ефект розводів.



Якщо хтось хоче замовити оксамитову скриню зі своєю вишивкою - звертайтеся до мене в інстаграм за цим посиланням Vrabec Studio

І нагадую, що у мене є магазин з готовими виробами для тих хто в Україні: Vrabec Studio. Crafta

А для тих хто за кордоном за цим посиланням: Etsy Shop. Vrabec Studio










Коментарі

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Суфлейний чорничний торт