Фотоальбом для філателії

Вітаю друзі у моєму блозі. Давно нічого не писала та не показувала, але і покидати його не хочу. А ще я зрозуміла, що цікаво переглядати свої витвори та той об'єм роботи, яку я виконала за всі ці роки.

Хочу показати дещо, що зробила для себе. Бо ж всім відомо про чоботаря без чобіт)) Це не типовий альбом для фото, а альбом для зберігання поштових наборів. Колір підбирала такий, щоб він вписався в мою концепцію цієї шафи. То ж цей альбом не лише практична річ, він частина декору кімнати.

 



Колись в дитинстві ми з батьком збирали різні цікаві конверти і вклеювали їх у альбом. І я маю кілька таких у сховку - теплі спогади дитинства.

І хоч привід був не надто радісний, але з початком війни, я почала збирати набори від Укрпошти. За майже два роки їх накопился стільки, що тримати і надалі їх в конверті не варіант, та й цікаво їх переглянути час від часу.
Було у мене кілька ідей, як же їх оформити. Вклеювати в альбом я не хотіла. Потім була ідея використати альбом з файлами. Але не всі марки підходили під розмір 10х15см.
Шукала варіанти. Альбом для марок на підходив, бо куди ж там вставляти конверти?А такий тип для мене ідеальний варіант. Розмір дозволяє комбінувати один набір на сторінці. Обрала нову і красиву тканину гірчичного кольору. Не впевнена чи залишу її на постійній основі, але для себе кілька речей хочу зробити 🥰


Розмір такого альбому приблизно 31х32 см.
Аркуші магнітні, а точніше там картонна основа з плівкою, яка і тримає все. Напис зроблено з чорної оксамитової плівки, а тому тримаючи альбом в руках ви отримуєте ще й тактильну насолоду.


Конверти додають зайвої пухкості і плівка лягає неідеально, але я не зважаю на ці дрібниці. Бо вставивши всі набори і переглянувши те, що вийшло, я залишилася задоволена роботою. Справа в тому, що Укрпошта створює одразу набір - марки, конверт та листівку ( а то не одну) на кожну тематику. Тому хочеться весь набір оглядати цілісно, разом, а не розпорошувати по одному.


Тому, хто так само колекціонує і зберігає ці набори просто у конверті, то зверніть увагу на такі альбоми. Вони є різних розмірів.


А можливо когось я надихнула колекціонувати ці набори і для себе.
Ще кілька сторінок з колекції моїх наборів.




Дякую, якщо дочитали до кінця :)
Сподіваюся на скору зустріч.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Морський фотоальбом