Новорічний декор

І хоч зараз за вікном весна, але вирішила зробити новорічний декор. Для цього я обрала готовий набір для вишивання. Ідеальний варіант, як для мене.



Поки невпевнена чи це буде доріжка на стіл чи підвісний декор (як рушник), але кінцевим варіянтом я задоволена.


Доповнила готову роботу різдвяними дзвіночками


Тканина має фактуру під льон. Таку ж я використовувала для філателічного альбому. Звичайна для цієї робота була б затонка і не тримала форму.


всі шви закрила, щоб тканина не саталася та мала більш акуратний вигляд


Всього кілька місяців роботи роботи і маєш результат))


В блозі пишу вкрай рідко, але вирішила цікаві, для мене, роботи викладати, щоб потім переглядати, яка ж я молодець колись була. Ну а що. Сам не похвалиш себе - ніхто не похвалить. А якщо серйозно. Така робота рятує хоч трошки у період війни.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Запрошую на цукерку

Фольгування в домашніх умовах

Що ви ще не знали про мене