Огляд чорнил для скрапбукінгу

Доброго дня!
Сьогодні я хочу розповісти вам про чорнила для штампування.  Це чорнила, які в основному, представлені на ринку України, тобто доступні для більшості. Є багато чудових фірм, які, на жаль, продаються лише за кордоном, але поки що я не освоїла купівлю на іноземних сайтах :)
Особисто я користуюся чорнилами трьох фірм. Точніше двох :) Це Ranger, Clear Snap та Dovecraft.









Коли я тільки захопилася скрапбукінгом та кардмейкінгом, мене надзвичайно вразили роботи Tim Holtz. Тому почала купувати товари фірми Ranger, для якої він розробляє лінійку деяких продуктів. 
Найперші чорнила, які я собі придбала були Ranger Distress Ink. Це водорозчинні чорнила. Колір на етикетці відповідає тому, що знаходиться в самій штемпельній подушечці. 
Отож, почну з них. Для прикладу я використаю штампи кількох видів, такі які мають велику площу для штампування, з дрібними елементами та штамп-напис.


як бачите, штамп має не зовсім чіткі краї, дещо розпливчаті


другий малюнок-вензель також має нечіткі краї, розпливчаті лінії, і сам малюнок штампу дещо губиться


третій штамп-соти: малюнок лягає дещо нерівномірно як раз за рахунок водянистої структури самих штампів.

Як вже було зказано, це водорозчинні чорнила, тому їх легко можна змішувати між собою та робити фони для листівок чи скрап-сторінок. Для штампування ( як на мене) вони не сильно підходять. І зверніть увагу, майже вся лінійка дістрес чорнил ніби з вінтажним "присмаком". Хоча у них почали з'являтися і більш "живі" та яскраві кольори.
Мій висновок:  якщо ви захоплюєтеся тонуванням, то вони саме для вас :)

Наступні чорнила також фірми Ranger. Але вони дещо інші. Сам відбиток теж не надто рівномірний, але відтиск виходить більш чіткий. Колір на папері дещо світліший, як на упаковці, але не надто. Можу зказати, що майже відповідає заявленому. Для тонування вони також чудово підходять.





Моїми фаворитами для чітких відтисків є архівні чорнила Ranger Archival Ink. Відтиски виходять чіткими, насиченими. Щоправда багато кольорів я не маю :) Вони  дещо можуть пофарбувати ваші штампи, якщо одразу не очистити їх від залишків чорнил, але як я переконалася на своєму досвіді, вимащують вони штампи не всіх виробників..ось так..деякі можна очистити майже відразу. а інші навіть швидке очищення не врятує від тонування.


як бачите відбиток є досить чітким, видно тонкі лінії та переходи




Мої висновки: ці чорнила не розтікаються, чудово підходять для розфарбовування, відтиски виходять досить чіткими, не розмазуються, швидко висихають. Класні чорнила :)

Далі це Dovecraft. Зкажу чесно, вони мені не надто сподобалися. Це пігменті чорнила. Довго висихають. Тож можна ненароком розмазати малюнок, що ви і побачите нижче на фото. Щоправда малюнок виходить яскравий та чіткий :) вони підійдуть для гарячого ембоссінгу. Якщо використовувати прозору пудру, то колір майже не змінюється, але можна експериментувати і вийдуть цікаві результати. Крім того вони надто замащують штамп. Потім дуже важко його відмити. Дуже в'язка у них консистенція.




коли робиш листівку чи сторінку такий "сюрприз" не надто сподобається, коли штамп у тебе є фінальною крапкою


Мій висновок: не сподобалися, або просто не знайшла їм застосування. І ще, помітила, що з часом ( навіть пару днів/тиждень) від них з'являються жирні плями навколо відтиску штампу, це якщо без ембоссінгу..

Останнім моїм придбанням є чорнила Clear Snap. Це також  пігментні чорнила. Дуже довго наважувалася купувати їх чи ні. Бо досвід з пігментними чорнилами у мене був і він мені не сподобався. Але на блозі Зроби Сам(а) був чудовий огляд цих чорнил і я вирішила спробувати. Ось посилання Clear Snap. Ну що :) мені сподобалося. Щоправда я вибрала 4 кольори ( для початку :)) для штампування фонів, тобто ненасичених кольорів. Лягають вони майже рівномірно і відбитки у них виходять гарні і чіткі. Швидко висихають. І крім того ними можна тонувати :)




Мої висновки: (хоча ще дещо сирі) гарні чорнила, хочу придбати ще кілька кольорів :)

Сподіваюся мій огляд допоможе вам з вибором чорнил, або хоча б зорієнтує, чого ви хочете, чи що вам потрібно :)

Коментарі

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Суфлейний чорничний торт