Набір велюрових фотоальбомів

Давненько я тут нічого не писала, але ці альбоми варті того, щоб вони мали окремий пост саме про них.
У вересні до мене звернулися на рахунок велюрових альбомів. Потрібний був альбом винного кольору, але особливістю було те, що альбом мав містити власний весільний логотип (який мені надали).
Почалося з одного весільного альбому, а точніше альбому для заручин, а в ході перемовин замовлення зросло до трьох.


..сказати, що я не хвилювалася - це нічого не сказати. Оскільки ще в процесі перемовин, я зрозуміла, що замовник вибагливий, і все має бути ідеально


..альбомів було три: це альбом на заручини, весільний та книга побажань


..для цих альбомів ми обрали золоту матову плівку, яка має красивий перламутровий блиск


..а ще я випробувала на них нову техніку, яка значно спрощує мені життя і виготовлення таких альбомів також :)

 

..цей велюр надзвичайно приємний, зовсім немає відчуття штучності, а тому я його сміливо закупила кількох кольорів, це я так тонко натякаю, що вибір є ;)

 

..альбоми отримали вчасно і я вже отримала вдячний відгук за них, і хоч я не хвалюся такими відгуками, але тут втриматися було тяжко


А для тих, хто хоче замовити такий велюровий альбом винного кольору я залишу посилання.
Для мешканців України, у магазині  Vrabec Studio

Для іноземних покупців обрати альбом можна ось в цьому магазині: ETSY VrabecStudio


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Суфлейний чорничний торт