Chocolate cake / Шоколадний торт

Я шокоман :)
Думаю тих, хто не любить шоколад набагато менше, ніж нас - шоколюбів.
Сьогодні неділя, а отже у мене кулінарний день.
 Хто ще не знає, печу щовихідних, інколи посеред тижня..Раніше дуже боялася братися за нові рецепти..а зараз навпаки - хочеться спробувати чогось нового.
Таким новим "відкриттям" став для мене ось цей шоколадний торт. Він не тільки надзвичайно смачний, але ще й зовсім легкий у приготуванні.


І , кому цікаво, сам рецепт ( наводжу оригінал)
Інгредієнти:
  • - борошно - 250гр.
  • - харчова сода - 1,5 ч.л.
  • - сіль - 1 ч.л.
  • - какао - 55 гр.
  • - цукор - 300гр.
  • - яйця - 2шт.
  • - вершкове масло - 60 гр.
  • - оливкове масло - 60гр.
  • - ванільний екстракт - 2 ч.л.
  • - молоко - 280 мл.
  • - винний оцет - 1 ст.л.


Приготування:
Беремо миску і змішуємо там всі сухі складові ( борошно, соду, сіль, какао і цукор).

Хочу зазначити, що всі "рідкі" складові мають бути кімнатної температури. Нариклад, яйця я дістаю заздалегіть, а якщо цього не зробила, то кладу їх в теплу воду на кілька хв.

Отже, додаємо яйця, вершкове масло ( я його топлю в мікрохвильовці), оливкову олію ( я замінила на звичайну соняшникову і взяла не 60 гр., а 60 мл). Взяла менше олії, тому що був один досвід приготування і вийшло жирне тісто, тому вирішила зменшити. Але і з такою кількістю вийшло все чудово! Додаємо молоко ( зазвичай я його також трохи підігріваю) , ванільний екстракт і оцет. Все гарно перемішуємо, робимо однорідне тісто :)


Духовку можете ставити розігрівати одразу ( 175 С) , оскільки сам процес приготування тіста займає хвилин 5 



Викладаємо тісто у форму, єдине врахуйте, що тісто збільшиться в об'ємі вдвічі! Форму беріть відповідну. Змастіть форму маслом, або не змащуйте, силіконові я не змащую, а от тефлонові завжди, ще й притрушую манкою


Ставите форму з тістом в розігріту до 175 С духовку і випікаєте 40 хв. 


Потім потрібно випікати по 5 хв і перевіряти зубочисткою на готовність. У мене процес випікання зайняв 50 хв, я випікала у формі для кексу з отвором посередині. 


Готовий корж залиште в формі на 5 хв., потім вийміть на решітку і охолодіть. Потім замотайте торт в целофан і залиште на кілька годин в холодильнику, якщо зможете витерпіти і не з'їсти його раніше ))) ( а краще на ніч). Готовий торт можете змазати кремом, або полити помадкою, але, як на мене, він і без цього надзвичайно смачний :)


Обов'язково його приготуйте і поділіться зі мною своїми результатами :)
Всіх обіймаю! Мирної і теплої весни!

І нагадую про цукерку, яку я розігрую, раптом хтось не записався :) подробиці ось тут

Коментарі

  1. Ха, саме вчора його пекла))))))) зароз от чаюю з ним. Дуже смачный!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ..цей рецепт знахідка для мене!.зазвичай виходить сухувато, а цей в самий раз!

      Видалити
  2. Аня, а вершкове масло розтоплене?

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Міні-торбинка: Майстер клас