DIY - Peony card / МК по листівці з рожевим піоном

Мої вітання, дорогі читачі!
Сьогодні я з МК.
Вийшов він більш несподівано і незаплановано, але про це в наступному записі ))
А робити ми будемо ось таку листівку з саморобним піоном.


Признаюся, робити майстер клас виявилося складно. Потрібно придумати, що б це таке показати, потім як це показати, та й сфотографувати потрібний момент, бо в пориві "творєнія" про це забуваєш )))
Отже, для для цієї листівки я використала фоаміран. Купувала його ще давно, але як завжди руки не доходять щось зробити, а очі хочуть)))))


Я використала набір ножів для створення квітів від Spellbinders S2-165 


За допомогою ножів та машинки для різання і отримала ось такі пелюстки майбутньої квітки


а далі вже в силу вступає ваша фантазія або ж сила ботаніки)))
Нашаровуючи листочки один на одного я отримала ось таку квітку


та доповнила її жовтою серединкою


Далі виштампувала, вибраний мною, напис на картоні за допомогою рожевого чорнила


і використавши ножів Spellbinders S2-099

вирізала напис у такій фігурній рамочці


Кутики майбутньої листівки заокруглила за допомогою спеціального дироколу 


А далі склала всі елементи листівки в одне ціле





Ось і все! Сподіваюся вам сподобалося :) 


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Суфлейний чорничний торт