Кулінарна книга

Освоюю щось нове для мене, а саме ось такі блокноти на пружинах. Працювати з ними цікаво, але як і кожній справі виникає багато нюансів 

 

..за основу у мене американська бавовна..це дуже гарна тканина, але для таких робіт вона мені не надто подобається..все ж потрібна тканина потонше


..з прикрас чипборд від Вензелика, який я заембосила білою пудрою, та дерев'яні гудзики


..тканинні підложки також американська бавовна..взагалі від тканини в клітинку я шаленію, вона така домашня...шкода, що не можу зараз знайти щось схоже(((


ось так виглядає перший розворот


а це внутрішні сторінки блокноту


Бажаю всім мирного і гарного дня! І все буде добре

Додала рецепт морквяного торту. Може ви також балуєтеся приготуванням чогось смачного. Готуйте і діліться вашими результатами



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Суфлейний чорничний торт