Першовересневий

Якось непомітно до нас прийшла осінь. Не знаю як вам, а я їй рада. 
Літо минуло дуже швидко, напевно тому, що було багате на різні події.
А ще у мене зміни. Хто стежить за мною в інстаграм, то вже знає. Я тепер не офісний працівник, а як я кажу, дружина-домогосподарка :) То ж з новим статусом мене)))) Нову роботу поки не маю, та і не знаю чи хочу знову працювати "у офісі".. Отже, буде поки так як буде))))
А щоб просто так не читали ви перипетії з мого життя, покажу вам альбом! 
Цей фотоальбом замовили подружки на дівич-вечір. Чудова ідея для спільних спогадів. Розміри 25х25 см, 12 аркушів. 


Особисто я люблю невеликі альбоми, точніше на невелику кількість аркушів. Оптимальною вважаю на 20 листів, хіба що це такий сімейний альманах на кілька років, куди вклеюються кілька фото з різних подій, та і то не розумію я такого. Для чужих людей та і для родичів не надто цікаво переглядати стонадцять фото з однієї фотосесії.


..а ще люблю, коли не обмежують у виборі кольору чи декору, думаю всі таке люблять))) тоді і робота легше йде і від процес більше задоволення, та й на результат це впливає


..єдине шкода, що деяких тканин з колекцій Тільда вже не випускають, або їх немає в продажу


Надіюсь осінь буде багата тільки на гарні події та хороші новини.
Всіх благ!
А школяриків з початком навчального року! )))




Коментарі

  1. Вітаю з новим статусом, я теж до цього прийшла рік тому, поки не жалкую.
    Альбомчик гарний, подобаються твої фірмові рюшики!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Марино! Я не зовсім прийшла до цього, так склалися обставини, але чого приховувати, робота мене не радувала так точно. Звикаюся з новим статусом )) і з купою вільного часу)))

      Видалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Суфлейний чорничний торт