Майстер клас по гаманцю з фермуаром

Привіт, мої хороші!
Як вам справжня осінь з сонцем і морозцем?? Після 25+ різкий перепад, але ж тут нікуди не дінешся :)
Довгенько вже у мене лежав фермуар. Ніяк не могла наважитися щось з ним пошити. Речі з фермуарами для мене ніби якісь чарівні..наче Тільди. От дивишся на них, ніби нічого особливого, а погляд притягують. Ось така магічна любов у мене :)))
І ось вирішила я - зроблю гаманець. Днів зотри думала як і що, і який, і щоб цікавий..А тут гарбузики, наші власні, з нашого городика. І всі сумніви розвіялися)))


Якщо ви як і я боялися цього, то велкам до блогу Аграфки, можливо мій майстер клас допоможе пошити такого пухляша :)


..щоб гаманець нагадував мені про осінь я вибрала тканину оливкового кольору, не надто яскраву, але і не зовсім приглушених кольорів


..всередині тканина з цієї ж колекції..щоб якось прикрасити мій гаманець і зробити його схожим на гарбуза - зробила декоративну вишивку і прикрасила підвіскою-листочком


..мої висновки з цієї роботи - у мене з'явилася ще одна любов))) оох..скільки вже їх у мене??? але фермуари точно зайняли частинку мого рукодільного серця)))


А що надихає вас? До чого у вас є прихована і явна любов? цікаво дізнатися, що надихає інших творчих людей.
Гарних вихідних друзів!!

1.  Найперше, що потрібно – це зробити викрійку. Тобто визначитися, який саме гаманець ви хочете. Так як у мене прототипом слугує гарбуз, то моя викрійка необ’ємна, без додаткового розширення, повторює контури фермуару.

2. Тепер вирізуємо наші деталі. Їх потрібно 4 ( чотири) шт. Дві – це зовнішня частина гаманця і дві на підкладку. Вирізуємо з припусками 1 см. Також вирізуємо дві деталі з об’ємного клеєвого флізеліну.


Хочу звернути вашу увагу, що деталі флізеліну вирізуються без припусків, а приклеювати їх потрібно саме до частин підкладки.

3. З синтапону вирізуємо деталі гаманця. Синтапон тут відіграє більш допоміжну роль. Тому якщо ви маєте затовстий – ви легко його можете роз’єднати на шари як я


4. Тепер приклеюємо синтапонові деталі до основних за допомогою клею для тканин


5. Коли все підсохло – робимо декоративну вишивку, але це за бажанням.


Як ви помітили, тканина дещо зморщилася, якщо ви не перетягували нитки під час вишивки, то все гарно відпрасується.

6. Складаємо зовнішню і підкладочну деталі лицем один до одного, приметуємо стібками і прошиваємо, залишаючи не прошитим «дно» нашого гарбуза, саме через нього ми і будемо вивертати нашу деталь.


7. Обрізаємо зайву тканину, залишаючи припуск до шову приблизно 5 мм. За потреби зробіть насічки, а якщо маєте зигзагоподібні ножиці, то це взагалі полегшує роботу.


8. Вивертаємо наші деталі, прасуємо і зашиваємо отвір внизу потаємними стібками.


9. Тепер складаємо заготовки лицьовими сторонами одна до одної, центруємо, закріплюємо. Прикладіть фермуар максимально близько до країв, відмітьте його краї.


10. Зшиваємо деталі між собою потаємними стібками до лінії фермуару.


11.  Пришиваємо фермуар. Саме зараз нам знадобляться відмітки, які ми робили в пункті 9.



12. За потреби прасуємо наш гаманець, пришиваємо прикраси і милуємося роботою.

Як виявилося – нічого складного тут немає. Насправді ж існує багато способів пришивання фермуарів, то ж хто знає, можливо скоро з’явиться ще один покроковий опис )

Коментарі

  1. Аню -ти молодець!!!
    Які чудові речі твориш.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Надюш! Головне, щоб справа, якою ти займаєшся - приносила задоволення, а тут так воно і є))))

      Видалити
  2. Чудово личить до осіні з гарбузами ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Поклала його на видному місці і тепер як проходжу повз нього завжди гарбузи в уяві з'являються)))

      Видалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Міні-торбинка: Майстер клас