Перейти до основного вмісту

Цікаве

Фотоальбоми в наявності

Торт "Пташине молоко" (Рецепт)

Мої вітання!
Багато хто запитував мене як я готую суфлейні торти.
І ось цей момент...таадааааа :)
Щоб зрозуміти як їх робити - почніть з торту " Пташине молоко". Приготуєте його, а далі все у ваших руках.


Готувала його ось по цьому рецепту . Майже по цьому.
Рецепт суфле з часом змінився. 
Суфле:
3 білка (100г)
5 г агар-агару (2 ч.л.)
280 г цукру
150 г води
100 г згущеного молока
50 гр. вершкового масла
Масло має бути кімнатної температури, збиваєте його кілька хвилин до пишності, а потім додаєте згущене молоко по кілька столових ложок в декілька заходів.
Тобто частину з вершками я замінюю на ось цю, що я вказала. Слідуйте точно інструкціям і у вас все вийде.
Без терезів буде важко, хоча я деякий час готувала і без них, але з ними все ж простіше))) Так само з термометром. Якщо у вас виникнуть питання - то не соромтеся і звертайтеся.
А ось знайшла єдине фото з розрізом, це був мій перший торт "Пташине молоко".

 

Не бійтеся фантазувати і вигадувати щось нове. Завдяки своїм експериментам маю тепер чорничний та абрикосовий суфлейні торти :)

Коментарі

Популярні публікації