Небесна блакить

Не часто тепер я тут, бо ніби роботи багато роблю, а показати немає чого. Тому поки є, буду показувати старі роботи :)
Більшість альбомів, які я роблю, звичайно я спочатку створюю під натхнення, а вже потім роблю повтори чи вони трансформуються у інші))
Тому ось оригінал.
Надзвичайно красива тканина Тільда, шкода, що це стара колекція, і тепер її відшукати складно, але я ще маю шматочок щастя))


..вирішила поєднати блакитне з рожевим, такий собі унісекс)))) з декору - трішки мережива та картонний декор



..хоча я фанат пружинного кріплення, але інколи потрібно робити щось для різноманіття, а швидкий результат - це кріплення на кільцях

..всередині у мене традиційно звичайні листочки без декору, насправді я люблю робити декоровані сторінки спеціально під конкретне фото, тоді і декор можна підібрати цікавіший, і фото прикрасити..


..ці листочки я активно використовую, хоча це набір для створення квітів))) квіти окремо, листки окремо)))..а великі паєтки це ще одна любов..


..а як проходить ваша весна? Чим займаєтеся? Які проекти? Буду рада почути новини, так як навіть по блогам зараз рідко гуляю((

Мирної і сонячної весни всім нам!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Суфлейний чорничний торт