Відкриття магазину. Мій невеликий досвід

Ох і давно мене тут не було, а все тому що маю нову роботу :)
Не зовсім роботу, але часу забирає в мене пристойно. Вирішила виходити на міжнародний рівень і продавати альбоми за кордон. Не знаю що з цього вийде і чи вийде взагалі, але маю таке бажання :)
Тому запрошую відвідати мій магазин - тиснемо на картинку і переходимо :)

Звісно там все по-іншому, і кардинально відрізняється від українських хенд-мейд магазинів. Але я вирішила для себе, що хочу займатися, і заробляти гроші, чому приховувати цей факт, хендмейдом. Тобто кардинально іншим, чим я займалася останні роки. 

Хоча для такого кроку я ще зовсім морально не була готова. Мені чомусь ще соромно показувати свої роботи на загал, і повірте мені це дається дуже важко. Чого я соромлюся я і сама до кінця не знаю, мабуть даються взнаки стереотипи щодо хендмейду - що це не робота, а так розваги і хобі. А може ще по якійсь невідомій самій мені причині :)

Відкрилася я зовсім нещодавно..буквально кілька тижнів. Дуже важко дається англійська, особливо якщо ти нею не користувався років з 5-7. Тому якщо щось прочитаєте не те що треба, то повідомте - буду виправлятися :)

А ще там стільки заморочок по просуванню..коротко то все описати дуже важко :)
Я не розумію що там і як робити. Але це також досвід.
Звичайно я б сама не впоралася. Мені допомагає Олена з блогу "Живущая на радуге". Навіть і не знаю, що я б робила без її допомоги.

Перечитала дуже багато інформації щодо відкриття і ведення, але то капля в морі :) Особисто для мене є ще дуже багато складнощів, та й товар виставляти не так просто, як може здатися.

Тому якщо в когось є такий досвід відкриття магазину - буду рада почути якісь поради чи побажання, повірте вони мені знадобляться :)







Коментарі

  1. Гануся, вітаю! Впевнена, що в тебе все вийде! Не знаю кардинально відрізняються наші магазини від Etsy, але для мене найголовніша відмінність - це свобода, не треба ховати інформацію про себе, у нас, на жаль, навіть за особистими повідомленнями пильнуєть, щоб, не дай Бог, не надіслали посилання на свої блоги або особисті сторінки в соцмережах :(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Я також сподівюся на успіх :)
      Так у наших магазинах з цим проблема, добре хоча б на "Золоті руки" можуть твій номер побачити..хоч щось..бо насправді я там коли реєструвалася - нічого не могла зрозуміти..де що...інтерфейс зовсім не зрозумілий для мене і неінтуїтивний..а на інших то взагалі..А на ETSY хоч інстаграм хоч фейсбук..хоч свій блог - давай що хочеш - ще й поля відповідні є.

      Видалити
  2. Вітаю з таким тяжким,але необхідним кроком в міжнародних продажах.Все,що Ви пишите про себе, то все і про мене. Такі ми сором'язливи та не впевнені дівчатка. Теж заглядаюся на щй ресурс, але дуже лакають мої "знання" англійскої. Треба все пригадувати та вчити за ново, але річ ця необхідна. Бажаю Вам вдалого старту, та великих продажів!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! То я не одна така - це радує)) Зкажімо так, щоб знати мову потрібно постійно нею користуватися..хоча б трішки. Англійську я до цього моменту взагалі ніде не ивкористовувала, хіба що серіали дивлюся без перекладу))) А так..воно ніби по-трошку, по-трошку і ніби щось пригадується, хоча дуже важко. тут і українською інколи важко опис до товару придумати)))

      Видалити
  3. Вітаю з відкриттям магазину! Впевнена, що все вийде!
    Соромно не має бути, бо роботи просто чудові, якість виконання неперевершена, а це головний ключик для успіху.
    Я на Етсі вже трохи більше року (ось у лютому був рік) та потроху продажі рухаються, але Етсі насправді як робота, бо задля продажу потрібно багато працювати)
    Якщо є якість питання, то готово поділитись своїм невеликим, але все ж досвідом.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, дуже приємно! Насправді я і хочу, щоб це стало моєю роботою))) Бо маю багато ідей і є куди розвиватися в цьому напрямку :)

      Видалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Міні-торбинка: Майстер клас