Обкладинка для планувальника МК / Planner DIY tutorial

Перше, що хочу зазначити так це те, що кава була :) Бачите в чашці? :) Кілька місяців ця тканина чекала, щоб я з неї щось зробила. Насправді вона мені так припала до вподоби, коли вперше її побачила, але так і не могла вирішити, що ж з неї краще пошити..А тут і нагода - потрібний новий планувальник. А оскільки, я його часто ношу з собою, тому потрібний був саме з темної тканини, щоб не так були помітні забруднення :)


..насправді такого планувальника досить легко трансформувати під свої власні розміри, тобто зменшити/видовжити, чи пошити папку для школяра? для себе я зробила з вертикальною кишенею для записника, так само можна пошити з горизонтальною


..звісно - найголовніше визначитися з розмірами і самим функціоналом - тобто чого ви від нього очікуєте? Мій ідеальний планувальник без твердої обкладинки - попередній я робила суцільною конструкцією, а замість твердого палітурного картону використовувала звичайний тонкий, але я його списала, потрібний новий, переробити його можна, але бажано його випрати, а з картонною обкладинкою це, мяко кажучи, складно, та й новинкою хочеться себе порадувати, ми ж дівчата :)


..тому мій планувальник тепер можна легко випрати, навіть пройтися по ньому праскою, не впевнена, що він буде мені слугувати роками..але надія є :))) з чого виготовлено мій планувальник? Основне - це тканина, ущільнений дуже цупким синтапоном, не знаю як його ще назвати. цей матеріал чимось схожий на обємний флізелін, без клейкого шару, але в рази цупкіший і гарно тримає свою форму.


... оскільки тут я вже сама вирішувала як і що має бути, то зробила ще одну велику кишеню для записок та дві менші кишеньки, в які зручно покласти візитки, чи якісь дрібниці. Я спеціально обробила краї кишеньок тканиною іншого кольору, щоб візуально їх виділити.


..а от кишеньку для ручки вирішила сховати :) бо використовую її нечасто, хіба що потребую взяти планувальника з собою


..сам клапан зробила з тканини тієї ж колекції, що й основна! Я її як побачила, то спокій втратила :) ті троянди і кролики (чи зайці) не давали спати :)


..здається я планувала робити його не на магнітній кнопці, але чому вирішила саме так сказати вже важко, бо було це ще зимою, думаю його можна і без застібки зробити


..під час шиття я використовую термостержні, тобто вони від праски зникають, але не зовсім. Тому раджу все ж використовувати їх, якщо плануєте ті місця зашивати чи по ним шити, як я квадратами


..а ще планер може стояти))) тобто ущільнювач сам по собі досить щільний і гарно тримає форму, зазвичай він стоїть у мене на поличці, як звичайні блокноти та книжки.


З майстер класом можна ознайомитися у блозі Аґрафки, то ж запрошую до перегляду :)

Коментарі

  1. Ганю, він бездоганний!!! Троянди і зайчики чарівні, стібки моя слабкість!Кишеньки таки милі!!! Гарнющий!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Дуже приємно! Ті зайці-стрибунці і мене покорили :)

      Видалити
  2. можна просто милуватися ідеальною строчкою!! Ганусю, тобі вже нема куди рости, ти досягла вершин майстерності.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. оооо..думаю, що це не зовсім так, бо як немає куди рости і чого бажати, то настає творчий колапс)))) тому поки ідеї є - треба творити

      Видалити
  3. Гануся чудова річ, справжня дівчача квіточки, кармашки!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ..як раз хотілося чогось дівочого))) для себе, тому квіточки як раз доречні :)

      Видалити
  4. Анюта, просто чудо! Ты Мастер!!!!!!!
    п.с. кролики это кайф! тканюшка обалденная!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ..ой ну фсьоо..засмущала "поправляю корону з фольги"..дааа з кроликами просто клас, навіть хочеться собі чи то блузку з неї..чи платтячко :) таке кроляче королівство

      Видалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Суфлейний чорничний торт