Морський фотоальбом

Мої вітання цього весняного дня! Так-так, я знаю, що зараз не літо, але дуже хотілося показати цей альбом для фотографій.
Насправді, я дуже люблю різні тематичні штучки і серії, щоб все гармоніювало між собою.
Тому, продовжуючи тему серіалу друзі я зробила ось цей альбом. Але той лобстер мені так сподобався, що вирішила зробити з ним ще один альбом, але більш у морському стилі. І ось що з того вийшло


..лобстера робила по викрійці рака від Оленки :) по формі вони дещо схожі, тому викрійка підійшла мені ідеально! Самого лобстера робила з тканина Tilda, власне як і саму обкладинку до альбому.


..а ще доповнила сам альбом шейкером з блискитками в тон альбому - такий собі морський мікс. Шейкери до цього часу не робила, але трішки часу, логіки - і готово :) Хоча, щодо правильності виготовлення шейкера я маю :)


..щоб якось приховати саму конструкцію шейкера - використала помпони, помпони ніколи не бувають зайвими :) а ще доповнила оксамитовими стрічками, хто пам'ятає оксамит- це ще одна моя слабкість.


..ось тким, власне, вийшов мій морський альбом, і як ви здогадалися морська тема ще відкрита, то ж робити з морськими жителями будуть ще обовязково! :)







Коментарі

  1. Усе таке гарненьке і лобстер і блисківки, і помпошки, і тканинка підібрана! Дивовижний альбом вийшов!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. :))) дякую! Дуже приємно!! Дуже подобається працювати з цими тканинами, для них завжди є натхнення

      Видалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Суфлейний чорничний торт