Традиційний фотоальбом

Сьогодні все буде коротко і дуже стисло, але багато-багато фотографій :)


..насправді дизайн цього альбому не новий, я такі вже робила і, скажу чесно, вони мені дуже подобалися


..ці спіднички-складочки чомусь мене так і притягують, і хоча таких альбомів я вже давно не робила, все ж вирішила ризикнути і зробити, скажемо так, в новій обгортці


..хто не пам'ятає, а кому нагадаю, все почалося ось з цих альбомів, хоча, як я дивлюся, не все я вам тут показувала..все ж інстаграм в цьому дещо простіший.. ви ж пам'ятаєте, що я фанат тканин Тільда і майже 90% своїх робіт роблю саме з нею


..тканина і, частково, декор з колекції Pardon My Garden доповнений тканиною з більш старої колекції..з декору емальовані цятки та фарбований чипборд, цікаво що золотий має такий оливковий відтінок, тому чудово підходить під цю тканину


..дуже я люблю цей напис від Вензелика, але він не поміщався у рамку, тому закріпила його за допомогою вспінених квадратиків.. я вже використовувала такий прийом раніше і мені він здався цікавим..доповнила брадсом від Prima, на цього виробника я раніше не надто звертала увагу, але останній рік він став моїм улюбленим..хоча купую не так і багато, але люблю порозглядати їх новинки, а також своєю улюбленою стрічкою в шеврон


..тааак..щось вийшло більше тексту, ніж я собі гадала :) але сподіваюся вам було цікаво почитати про матеріали, які я використовую. Можливо у вас виникли запитання - з радістю відповім і допоможу.

Фотоальбом можна придбати - переходьте ось за цим посиланням і там буде більш детальна інформація.




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Міні-торбинка: Майстер клас