Фотоальбом "Лисичка" / Little Fox Photo Album

В перерві між вихідними покажу новий альбом з серії моїх лісових друзів. Насправді, він був перший, але я чомусь забувала його показувати))) Але лісові мешканці вже прокинулися (я скажу більше - нещодавно ми з чоловіком бачила здоровенного зайця, який перебігав дорогу недалеко від нашого дому))), а дехто вже встиг змінити своє хутро, а тому така руда красуня буде доречною. Перший альбом "Єдиноріг" можна переглянути ось тут.


..такі фотоальбоми - це моя любов! Тут є все те, що я так люблю - аплікація, книжкове кріплення самого фотоальбому і ,звичайно, тканина Тільда


..коли восени я зробила свій перший альбом з аплікацією гарбуза я вже знала, що то лише початок, хто забув - нагадую (можна переглянути ось за цим посиланням )


..сама основа з американської однотонної бавовняної тканини, а хутро і сама лисичка це від Тільди..щоправда носик і очі зробила з фетру, бо такої тканини в своїх коморах не знайшла))) та й фетр ніби виглядає, в цьому випадку, доречніше. Ротик вишила на машинці, а це я вам скажу тут було найважче))))


..каптал - звичайний, плетений, але без помпонів тут не обійшлося :) їх я також люблю використовувати. 



..аркуші всередині мідного та білого кольору, які чергуються між собою, цей крок я зробила свідомо))), щоб альбом виглядав цікавіше, тим більше лише білі чи мідні аркуші занадто тиснуть на саме сприйняття альбому


..отже вже маю два альбоми з звірятами, і хай Єдинорогів ніхто ще не сфотографував, але вірити в дива це так чудово!!







Коментарі

  1. Он чудесный, Анют! Большое тебе за него СПАСИБО ♥

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я творила його з великим натхненням :) тому це тобі дякую :*

      Видалити
  2. Он чудесный, Анют! Большое тебе за него СПАСИБО ♥

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Міні-торбинка: Майстер клас