Дитячий фотоальбом "Балерина"

Мої вітання! Цього разу я вам покажу зовсім новий альбом, який я робила вперше. Ідея такого дизайну крутилася в голові вже давно, але так і не матеріалізувалася. Чи то не було нагоди, чи потрібний був чарівний пендель :) Але ось він - легкий та ніжний фотоальбом для дівчинки


За основу взяла свій інший альбом, який робила більше року тому..який як завжди я тут так і не показала :)


..а ось власне і сам альбом


Задумка була створити щось легке і повітряне, як сама балерина. Тому аплікацію я дещо спростила. З тканини залишила лише купальник та балетки, а спідничку зробила з шифонових пелюсток


..сама композиція повністю з тканини, лише саме серце, для об'єму, зробила з ущільнювача, який я використовую у своїх майстер класах



..серце має дещо фактурний край, це завдяки мереживу, яке схоже на маленькі помпончики



..верх альбому зроблено з екошкіри, такий собі штучний замінник, але дуже м'який та ніжний, а ще його приємно брати до рук та торкатися його


..корінець також не залишився без уваги :) його прикрасила дивною стрічкою, яку знайшла у своїх запасах, але яка дуже пасувала до цього альбому, та китичкою ванільного кольору


..сам альбом зроблено у вигляді книги, тобто аркуші зшиті між собою


..в середині друковані аркуші з записами про малюка від народження і до 6 років


..першу сторінку зробила фольгованою :)


..продовжуємо екскурсію далі. Що вам сказати? Корисно переглядати запаси матеріалів :) Знайшла ось це мереживо, про яке трішки забула, але вирішила використати і прикрасити альбом


..ось таким вийшов мій альбом..пастельних кольорів і дуже ніжний


..і найголовніше! Контур я прошила на машинці дрібним кроком, а очі малювала акриловою фарбою від Марти Стюарт, по інструкцій через 20 днів такі речі можна прати без шкоди для фарби в пральній машинці, але краще цього не робити :)


Фотоальбом доступний для замовлень, можна коригувати кількість аркушів та його наповнення.
Для зв'язку: charming.owl.shop@gmail.com 
                       Viber: 093 899 26 09

Для іноземних покупців альбом доступний для замовлень у моєму магазині ETSY CraftByOwl




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Економічний підхід в становленні ціни на товари ручної роботи

Апельсиновий торт (Рецепт)

Фольгування в домашніх умовах

Міні-торбинка: Майстер клас